Ægdonorer søges - Et håb om hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.893 visninger
43 svar
64 synes godt om
21. marts 2023

Anonym trådstarter

Hej alle dejlige mennesker

I Danmark har vi ikke særlige mange ægdonorer, dog er der mange kvinder som ikke selv kan få børn, dette gør at ventetiden er meget lang. Desværre er der de kvinder som ikke kan vente, som pga tidlig overgangsalder.
Derfor håber jeg at der er nogle af jer derude som vil overveje at hjælpe disse kvinder

Jeg selv er muligvis i tidlig overgangsaldre og har forsøgt i 3 år med at blive gravid, men det er bare ikke en mulighed med mine egen æg. Derfor er jeg selv sat på venteliste, men er langt fra den eneste. Har et lille håb om at vi kvinder vil støtte og hjælpe hinanden  

Vh Den barnløse mor. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

jeg er ægdonor - jeg håber din tid på venteliste bliver kort

Anmeld Citér

21. marts 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville gerne være ægdonor, men har desværre en diagnose der udelukker mig.

Håber du får god hjælp ❤️

Anmeld Citér

21. marts 2023

Kontrast

Jeg ville gerne have været ægdonor, men har desværre psykoser, så de gener vil jeg jo helst ikke give videre. Nu er jeg så også 38 år, så jeg er nok lidt gammel.

Anmeld Citér

21. marts 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej alle dejlige mennesker

I Danmark har vi ikke særlige mange ægdonorer, dog er der mange kvinder som ikke selv kan få børn, dette gør at ventetiden er meget lang. Desværre er der de kvinder som ikke kan vente, som pga tidlig overgangsalder.
Derfor håber jeg at der er nogle af jer derude som vil overveje at hjælpe disse kvinder

Jeg selv er muligvis i tidlig overgangsaldre og har forsøgt i 3 år med at blive gravid, men det er bare ikke en mulighed med mine egen æg. Derfor er jeg selv sat på venteliste, men er langt fra den eneste. Har et lille håb om at vi kvinder vil støtte og hjælpe hinanden  

Vh Den barnløse mor. 

Håber det snart bliver din tur

jeg er ikke selv doner og bliver det heller ikke. Jeg har den største respekt for de kvinder der kan gøre det. Men for mig har jeg det ikke godt med at der kan rende et barn rundt der biologisk set er mit.

Anmeld Citér

21. marts 2023

fehår

Jeg ville utrolig gerne være ægdonor, men jeg er uegnet på grund af sygdomme i familien. Desværre.

Anmeld Citér

21. marts 2023

Rigin15

Jeg har doneret næsten 50 æg, og jeg har stadig 2 gange tilbage. I starten af april donerer jeg endnu en omgang. 
Det er den skønneste følelse at kunne hjælpe!  
jeg håber virkelig, at det snart er dig, der er den heldige

Havde man i dk kunne melde sig som rugemor, så havde jeg gjort det. Jeg vil så gerne hjælpe

Anmeld Citér

21. marts 2023

esioul

Og det er så fantastisk at nogle vil hjælpe. Jeg har fået en dejlig datter med hjælp fra en donor

Anmeld Citér

21. marts 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg SKAL være ægdonor, lige nu er jeg for overvægtig og det er helt klart en af grundene til også at tabe sig. Jeg har nemlig fået de børn jeg skal have så vil super gerne dele ud 

Anmeld Citér

21. marts 2023

JRC

Profilbillede for JRC
Rigin15 skriver:

Jeg har doneret næsten 50 æg, og jeg har stadig 2 gange tilbage. I starten af april donerer jeg endnu en omgang. 
Det er den skønneste følelse at kunne hjælpe!  
jeg håber virkelig, at det snart er dig, der er den heldige

Havde man i dk kunne melde sig som rugemor, så havde jeg gjort det. Jeg vil så gerne hjælpe

Har du doneret 50 æg?  så du kunne potentielt får/have 50 børn derude? Er der ikke grænser for hvor mange æg man må donere?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.