Hun er så kræsen!! Undtaget i børnehaven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2023

Anonym trådstarter

Lje skriver:

En sidste ting: du skal vende dit mindset rundt. "Øv hun er kræsen og det har jeg selv skabt"-slå-dig-selv-i-hovedet vender du til "wow hvor madmodigt - aj, jeg har heller ikke spist spinat længe. Nu er vi lige modige sammen". Og så masser godt humør. 

Ærligt ja, det lyder til, at du nok selv har skabt situationen men du kan bare ikke bruge det til noget lige nu. Bøtten skal vendes

Vh. 

Tak. Jeg vil prøve at vende det til noget mere positivt, for nogen gange kan jeg ikke lade værre med at slå mig selv lidt i hovedet over det, men det nytter jo self heller ikke noget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Men det er jo ikke kun min mad? Det er også når vi er ude og spise hos familie eller på restaurant. 

Jeg tænker ikke at det handler spor om selve maden - hun er jo netop ikke kræsen og spiser fint i børnehaven, skriver du. Derfor handler det formentlig om din tilstedeværelse og måde at tackle det på - og den kan du jo heldigvis lave om og fastholde nogle gode og nemme vaner så I ikke skal slås sådan om maden og så hun kan hvile trygt I at du bestemmer og har styr på sagerne… 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.