Jeg har et “problem” her hjemme med min 4 årige datter. Hun er SÅ kræsen. Jeg giver simpelthen snart op!
Hun spiser ALT hvad der bliver serveret i børnehaven, rugbrød, supper, retter, grød osv, men så snart jeg laver det samme, så vil hun ikke ha det og siger hun ikke kan lide det. Først tænkte jeg at det var pga de andre børn også spiste, men hvis vi så er ude med familien og de andre børn spiser, vil hun heller ikke spise.
hverken læge eller personalet i bh er bekymret, da hun er en pige med god ballast, men JEG er simpelthen ved at blive små sindsyg. 
det ender ofte med at hun bliver nød til at få noget andet at spise, som hun selv vælger, fordi at jeg ikke ønsker at ligge hende sulten i seng og jeg ved godt det er en bjørnetjeneste, men mit mor hjerte græder når hun sidder inde i sengen og græder over at hun er sulten.
pædagogerne synes jeg skal holde ved ikke at give hende andet mad end det jeg servere til aftensmad, men hold nu op hvor er det svært at holde ved. 
Hun siger ofte til mig at hun kun kan lide børnehavens mad. Det er så udmattende hver dag at sidde med hende til bords og at hun så ikke vil spise.
Anmeld
Citér