Jeg sætter pris på dit råd. Men jeg føler ikk for at sætte en alarm på min dreng. Jeg føler ikke det er den rette løsning da jeg føler at han kan tro det er fordi det er et problem og at det er forbudt at have uheld
Hvis du spørger ham vil han vel selv sige at han ønsker at stoppe med at tisse i sengen. Man kan godt hjælpe med at de ikke tisser i sengen og få en lettere søvn, uden af det gøres til et problem.
.
Tro mig jeg tissede indtil til jeg var på lejrtur med skoleklassen. Det er max pinligt at have tisseunderlag med 3.-4 Klasse. Og jeg gennemvædede min sovepose. Jeg havde også kun soveaftaler med to veninder der vidste (og forældrene) st jeg tissede. Det er anstrengende som barn og jeg husker det stadigvæk som noget negativt og en stress faktor. Ville da have ønsket min mor have give mig lyd på ved våde trusser lang tid før. Det gør sku et eller andet ved en at bruge ble som 10 årlig. Blot set med barnets øjne.
Du kan jo sige, at du gerne vil hjælpe, hvis han gerne vil stoppe med at tisse om natten. Det behøver jo ikke gøres til et stort issue. Og det er seriøst kun 3- 4 dage det tager.
Beklager hvis jeg lyder lidt for insisterende, men det er noget der har sat mærker i mig fra barndommen. Og ønsker det ikke for andre. Det er ikke sjovt.
Anmeld
Citér