Tisser i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.716 visninger
59 svar
44 synes godt om
6. januar 2023

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at høre om dette er normalt da jeg er begyndt at undre mig lidt. 

min søns far og jeg er ikke sammen og har ikke været det siden han var spæd. Vi har stort set altid haft 7/7 ordning og han er 7 år idag. 
Når han er hjemme hos sin far har han ingen uheld om natten og når han kommer hjem siger han altid stolt at han ikk skal have ble på for han tisser ikke mere. 
Fint nok. Han behøver ikke få ble på hvis han ikke vil have det. Men han tisser på i sengen herhjemme. (Skide være med det, det kan vaskes) 

det der undre mig er at når han så har ble på om natten. Så tisser han ikke. Det er kun når han sover uden ble at der sker uheld. Og kun herhjemme

hvordan kan det mon være? 

det er ikke fordi det gør noget. For det kan bare vaskes. Og har heller aldrig nogensinde skældt ham ud eller noget som helst når det er sket. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2023

Soonmom

Har du ham på toilettet inden han skal sove ?

Nogen tager børnene op og følger dem på toilettet inden de selv går i seng, kan være din x gør det? Har du talt med ham?

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Har du ham på toilettet inden han skal sove ?

Nogen tager børnene op og følger dem på toilettet inden de selv går i seng, kan være din x gør det? Har du talt med ham?

Jeg beder ham tisse inden han kommer i seng. Og det gør han altid. 

Har prøvet at tage ham op og tisse når jeg går i seng. Men det kan han slet ikke. Han bliver helt ulykkelig over at blive vækket og har svært ved at sove igen. 
min ex gør det heller ikke. Har spurgt ham. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

drabo

Profilbillede for drabo

Måske dyk lidt mere ned i vandet og rytmer de to steder. Drikker han op til sengetid et sted og ikke et andet? Har i samme tid mellem aftensmad og putning, hvordan med sovetider, hvornår puttes og vækkes han?

Anmeld Citér

6. januar 2023

Kastanje

Jeg fik et apparat der kunne klistres på min trusse. Når den blev fugtig sagde den en meget ubehagelig alarmlyd. Jeg blev vænnet fra at tisse i sengen på 4-7 dage. Jeg vænnede mig til ikke at sove så dybt. Jeg var 10  

Ved  ikke om det findes i dag

Anmeld Citér

6. januar 2023

Kastanje

Fandt denne….

https://apopro.dk/enuresis-alarm-petit-til-trusser-medicinsk-udstyr-1-stk-788166?dfw_tracker=39215-788166&gclid=EAIaIQobChMI55bplumy_AIVWofVCh3ATQGdEAQYASABEgIRRPD_BwE

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

drabo skriver:

Måske dyk lidt mere ned i vandet og rytmer de to steder. Drikker han op til sengetid et sted og ikke et andet? Har i samme tid mellem aftensmad og putning, hvordan med sovetider, hvornår puttes og vækkes han?

Vi har samme spisetid ca. men ikke sengetid. 
hos hans far kommer gan i seng mellem 19:30-20:00 og hos mig mellem 20:30 og 21:00. Hos mig sover han nemlig også 1,5 time længere end hos hans far da jeg møder senere og han ikke skal i sfo om morgenen hos mig. 

han drikker ikke op til sengetid. Efter aftensmaden ved 18 tiden drikker han faktisk ikke mere. Men tænker heller ikk det er grunden da han jo ikke tisser i bleen hvis han har den på. Det er kun når han er uden ble. 

jeg har tænkt lidt om det er fordi han måske sover tungere hos mig end hos hans far så han simpelthen bare ikke vågner når han skal tisse. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Fandt denne….

https://apopro.dk/enuresis-alarm-petit-til-trusser-medicinsk-udstyr-1-stk-788166?dfw_tracker=39215-788166&gclid=EAIaIQobChMI55bplumy_AIVWofVCh3ATQGdEAQYASABEgIRRPD_BwE

Tak. Synes dog den virker noget ubehagelig at skulle sove med, med ledningen osv. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Kastanje

Tak. Synes dog den virker noget ubehagelig at skulle sove med, med ledningen osv. 

Næ… mere ubehageligt at blive vækket våd i sin seng. Og det drejer sig om få dage. Og skal man jo også bades fordi man ellers lugter. Klart en god investering.

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Næ… mere ubehageligt at blive vækket våd i sin seng. Og det drejer sig om få dage. Og skal man jo også bades fordi man ellers lugter. Klart en god investering.

Hvis han så bare vågnede når han havde uheld. Men det gør han ikke engang. 

men siger da tak for dit forslag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.