Tisser i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2023

Anonym trådstarter

123nn skriver:

Har du overvejet at prøve at køre fars puttetider for at se om det gør en forskel? Ved du hvornår i løbet af natten/morgenen han tisser?

Nej det har jeg ikke. For vi skal slet ikke så tidligt op som hjemme hos hans far. 
nej ved ikk hvornår på natten han tisser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2023

Kastanje

Anonym skriver:

Det tænker jeg ikke. For han bruger jo ikie ble hos hans far og der er der ingen uheld. 

Som i ingen uheld overhoved hos far..? 
I så fald ville jeg interview i detaljer om hvad far gør. Altså situationen op til sengetid… og så kopiere. Jeg ville helt klart tale med din ex.

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Men han er jo vant til at bruge ble hos dig. 

Det ved jeg ikke om han er. Han bruger kun ble når han selv beder om at få den på. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Som i ingen uheld overhoved hos far..? 
I så fald ville jeg interview i detaljer om hvad far gør. Altså situationen op til sengetid… og så kopiere. Jeg ville helt klart tale med din ex.

Ifølge min søn har han ingen uheld derhjemme nej. 
men ja jeg vil selvfølgelig snakke med min ex også. Nu ville jeg bare høre jer herinde. 

det er jo ikk fordi jeg ser det som et problem. Blot en undren 

Anmeld Citér

6. januar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Jeg tænker at det godt kunne være hen på morgenen og jeg kunne godt finde på at bare en dag måske den dag der er skifte dag at putte ham som hjemme ved far og uden ble og se om det er det?

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

123nn skriver:

Jeg tænker at det godt kunne være hen på morgenen og jeg kunne godt finde på at bare en dag måske den dag der er skifte dag at putte ham som hjemme ved far og uden ble og se om det er det?

Vi har skiftedag på en hverdag. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy

Nu skriver du selv at han sover tungt og det nok er derfor han ikke vågner når han skal tisse om natten - når han er hos dig.

Måske er forklaringen at han ikke sover ligeså tungt hos hans far, og dermed vågner når han skal tisse - hvis han da er oppe og tisse om natten

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Jixy skriver:

Nu skriver du selv at han sover tungt og det nok er derfor han ikke vågner når han skal tisse om natten - når han er hos dig.

Måske er forklaringen at han ikke sover ligeså tungt hos hans far, og dermed vågner når han skal tisse - hvis han da er oppe og tisse om natten

Ja måske. Jeg må ihverfald snakke med hans far og høre ham. 

ville nu også bare høre hvad jeres tanker var 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Vi har skiftedag på en hverdag. 

Så er det vel heller ikke et problem at putte ham en time før og stå op en time tidligere? Han er jo inde i rytmen med at sove den time før.
Det er da en lille indsats at gøre for at se, om det ændrer noget. Selv om du ikke synes, det er et problem, ville det da være dejligt for ham helt at slippe for uheld. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Så er det vel heller ikke et problem at putte ham en time før og stå op en time tidligere? Han er jo inde i rytmen med at sove den time før.
Det er da en lille indsats at gøre for at se, om det ændrer noget. Selv om du ikke synes, det er et problem, ville det da være dejligt for ham helt at slippe for uheld. 

Jo. For han skal ikke op kl 5:30 når vi først skal ud af døren 7:45. 

og kan altså ikk se at sengetiden kan være skylden når weekenderne er det samme. For der ved jeg at han kommer sent i seng hos hans far. Og det gør ingen forskel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.