Tisser i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2023

Kastanje

Anonym skriver:

Hvis han så bare vågnede når han havde uheld. Men det gør han ikke engang. 

men siger da tak for dit forslag. 

Så er det en ekstra god ide med den alarm. Så han bliver vænnet til ikke at sove så tungt. Der skal noget til slet ikke at vågne af, at man bliver klamvåd af tis.

Held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Så er det en ekstra god ide med den alarm. Så han bliver vænnet til ikke at sove så tungt. Der skal noget til slet ikke at vågne af, at man bliver klamvåd af tis.

Held og lykke

Tak  

ja det er mig også en gåde at han ikke vågner. Men han har faktisk generelt altid sovet meget tungt. 
Har præsteret at skærer et juletræ til så det passede i foden med en stiksav mens han sov i samme rum uden ham reagerede det mindste (mangler en grine smiley)

Anmeld Citér

6. januar 2023

Kastanje

Anonym skriver:

Tak  

ja det er mig også en gåde at han ikke vågner. Men han har faktisk generelt altid sovet meget tungt. 
Har præsteret at skærer et juletræ til så det passede i foden med en stiksav mens han sov i samme rum uden ham reagerede det mindste (mangler en grine smiley)

Når han sover så tungt er han nødt til at rykkes til at sove lettere for at mærke at han skal tisse. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Når han sover så tungt er han nødt til at rykkes til at sove lettere for at mærke at han skal tisse. 

Hmm men det forklarer jo stadig ikke at han ingen uheld har hos sin far eller når han har ble på hos mig. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

Kastanje

Hmm men det forklarer jo stadig ikke at han ingen uheld har hos sin far eller når han har ble på hos mig. 

Indrømmet - det er også mærkeligt. 
Gør han noget anderledes? Hvad siger din søn selv til forskellen på med og uden ble. Det er lidt sjovt at han ikke har uheld med den på. Jeg tissede også med ble på.

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Indrømmet - det er også mærkeligt. 
Gør han noget anderledes? Hvad siger din søn selv til forskellen på med og uden ble. Det er lidt sjovt at han ikke har uheld med den på. Jeg tissede også med ble på.

Næh. Han gør ikk noget anderledes udover det at han kommer i seng en time før end han gør herhjemme. 
han siger ikke rigtig noget. Men jeg spørger heller ikke eller kommenterer på forskellen fordi jeg ikk vil have at han skal tro at det er et problem med uheldene. 
altså selvfølgelig kan der ske tissetåre i bleen. Men en uge uden ble er der 4-5 ugen. Og en uge med ble er der 1-2. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

fehår

For mig virker det meget logisk, hvis bleen skaber tryghed, der gør ham afslappet og gør det nemmere for ham at holde sig. Kan det være det?

Anmeld Citér

6. januar 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

For mig virker det meget logisk, hvis bleen skaber tryghed, der gør ham afslappet og gør det nemmere for ham at holde sig. Kan det være det?

Det tænker jeg ikke. For han bruger jo ikie ble hos hans far og der er der ingen uheld. 

Anmeld Citér

6. januar 2023

123nn

Profilbillede for 123nn

Har du overvejet at prøve at køre fars puttetider for at se om det gør en forskel? Ved du hvornår i løbet af natten/morgenen han tisser?

Anmeld Citér

6. januar 2023

fehår

Anonym skriver:

Det tænker jeg ikke. For han bruger jo ikie ble hos hans far og der er der ingen uheld. 

Men han er jo vant til at bruge ble hos dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.