Ja, og let's face it... børn er ofte larmende, krævende, irriterende og har store følelsesmæssige udsving.
Jeg elsker selvfølgelig mine egne, men det er hårdt at være sammen med andres børn, og at være papmor/far kan slide selv den bedste person op, for det er bare ikke specielt fedt at skulle stå model til.
Hvis jeg selv blev skilt, så ville jeg aldrig kunne blive lykkelig, hvis jeg skulle leve med en anden mands børn. Så hellere et forhold, hvor man kun så hinanden i de uger, hvor børnene var hos den anden forælder.
Desuden er jeg selv skilsmissebarn, og har ikke haft nogen som helst interesse i mine forældres partnere.
Min far har boet med min papmor siden jeg var 8 år, men jeg har aldrig set hende som en del af familien. Jeg kan sagtens omgås hende og acceptere hende som min fars partner, men jeg vil ikke overnatte hos dem, og jeg inviterer heller ikke hendes børn til familiefødselsdage, for jeg ser dem ikke som en del af min familie.
Jeg går ind for kernefamilien i det omfang det er muligt, og i TS's tilfælde har hun stadig mulighed for kernefamilien, så den ville jeg gå efter 
Anmeld
Citér