Imaong90 skriver:
Nu det et andet spørgsmål men har det været hårdt ikke at bo sammen? Har en skøn kæreste som har børn, store der ikke bor hos ham, og ikke ser ham så tit mere. Jeg har små. 5 og 7 som jeg bor med. Vi har snakket lidt om at bo sammen. Men vil helst ikke rykke dem fra de vante omgivelser venner mm. Men synes også det er hårdt at undvære sin kæreste. Vi har været sammen i snart et år. Jeg synes ikke det er blevet nemmere
Nej det synes jeg faktisk ikke. Jeg besluttede dengang, at mine børn valgte ikke at blive skilsmisse børn. Derfor skulle de heller ikke tvinges til at blive rykket. De skulle heller ikke miste det nære miljø de havde og blive tvunget til at vælge imellem mor/far. Vi startede ud med en 7-7 ordning. Min x fandt hurtigt en anden og lavede en ny familie så vores børn skiftede stille og roligt over til en 12-2 ordning. Vi bor under 5 min fra hinanden på gåben men de søger ham ikke. Jeg nyder faktisk at være sammen med dem. På mine præmisser. Jeg har fået mere overskud af at være enlig mor.
Ja jeg savner min kæreste. Selvfølgelig gør jeg det. Men nyder nok også, at det er mine rammer og jeg skal ikke diskutere om de regler jeg laver er gode nok eller om kaffe koppen bliver sat i blød.
Anmeld
Citér