Hej piger,
jeg skriver da jeg ikke rigtigt ved, om jeg er for meget, eller om det er ok at have det som jeg har.
Vi har lige fået en baby min mand og jeg.
Vores dreng er en glad baby og til at have med og gøre. Nogle gange piver han efter lidt opmærksomhed og andre gange græder han og er utrøstelig i ca. 15-30 min og så er han ok igen.
når han skal sove, ligger han og pludre og græder lidt men falder i søvn kort efter. Han er oppe og ammes hver time om natten, og sover kun 20 minutter af gangen om dagen..
Her kommer sagen, min mand bliver højlydet og gal når vores dreng begynder at græde.. Han begynder at råbe af mig, og sige at han ikke kan holde den lyd ud, og at vores drengs stemme skære i ørene.. udover det, er det altid så synd for ham, og han mener at han ikke for noget søvn, hvilken er løgn. Han sover 8-9 timer hvor er er oppe hver time med den lille og sover min. 30 minutter af gangen, der mener han er mit problem, da jeg bare kan sove ligeså snart baby sover.
Det som gøre mig ked af det er, at han altid er sur, og råber af mig når baby græder, han er oveni ikke forstående overfor mig, og hvor hårdt jeg har det, for han mener han har det hårdest af os. Han høre mig slet ikke, hvis jeg siger, “jeg har så i min ryg” afbryder han mig med, hvad skal jeg så sige, din smerte er ingenting i forhold til min..
Han mener, at jeg er mærkelig, og at jeg bare vil give ham skylden for at jeg ikke kan finde ud af at være mor. Er jeg virkelig mærkelig? Er det mig der kræver for meget, og det er kun at få lidt plads og luft..
beklager rodet opslag, men sidder for mig selv og tænker alt igennem, imens jeg har min søn i skødet og græder..
Anmeld
Citér