Er jeg helt galt på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2022

Bassemor2

Hold da op. Din mand lyder som en rigtig usund relation for et lille barn (og dig!) Han lyder narcissistisk og med et forældet børnesyn, hvor børn bare skal makke ret. Men hvor heldigt for jer, at I har en chance for at komme væk nu.

Du lyder derimod som en god mor, som prioriterer sin baby højest (selvfølgelig!). Jeg er ked af på dine vegne, at din familie er sådan, og tænker mere på din mand end dig og baby. Det må være svært ikke at have noget støtte. 

Ønsker dig alt det bedste! Du og dit barn fortjener så meget bedre.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2022

Mrs.

Mrs. skriver:

Hvor er det forfærdeligt du skal stå i den situation med din baby. 
jeg vil kraftigt anbefale dig at tage på krisecenter. 
min mor var det, og det var det bedste der skete i hendes ægteskab! De hjalp hende og min søster (jeg boede ikke hjemme) og det liv hun har nu er fantastisk. 
Hvis de vælger at udstøde dig, så tænk på om det er den slags mennesker du vil have i dit og dit barns liv? De bidrager ikke med noget godt til dit liv, de støtter dig ikke og beskytter ikke dig og dit barn. 
du kan få det så meget bedre end du har nu. 
det han gør er gaslighting og det kan straffes med fængsel i op til 2 år. Det er under ingen omstændigheder okay det han byder hverken dig eller dit barn. 

jeg kan godt forstå det er hårdt, og det er svært at ikke bare skulle se sig nødsaget til at “flygte” fra sin mand, men også risikere at miste sin familie. 
men familie er kun blod. Du har ikke selv valgt dem og de burde støtte dig ikke ham! 
nu ved jeg ikke hvor du bor, men ring til krisecentret tættest på dig, og søg hjælp. Hvis de ikke har plads så bed om et andet, forklar dem at du skal væk NU. 

jeg håber det løser sig for dig og den lille. 
husk på at uanset hvad har du din baby som elsker dig ubetinget og som synes du er den bedste mor i verden. Alt du gør nu og fremadrettet skal handle om dit barns bedste - og så til helvede med den idiot af en mand!

- og giv gerne en opdatering løbende så vi ved du er okay 

jeg er ihvertfald meget bekymret for dig, og Beder til det går dig og den lille godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.