Tavs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2022

Roselil

Profilbillede for Roselil
AGAN1 skriver:

Hej Roselil

Tak for dit svar. Jeg har fuld forståelse for, hvis han gerne ville holde en pause. Det var mig der tilbød ham det under samtalen, men han mente ikke at havde behov for det. Vi snakkede i lang tid i telefonen den aften osv. og det var for mig naturlig at sende en godmorgen besked til ham dagen efter, især når han havde haft en hård eftermiddag. 

I skrivestunden, har jeg stadig ikke hørt fra ham så det underbygge lidt min beslutning. 

Jeg er ikke så god til at være tålmodig når det handler om sådant noget, fordi....en voksen mand burde kunne kommunikere og fortæller om hans behov, og gerne tage hensyn til en person som man har været tæt/intim med i næsten tre måneder. Men forholdet er nu afsluttet så det var nok det. Trist men jeg kan komme videre. 

Kan jeg sagens forstå. Held og lykke, forhåbentlig møder du snart en partner der er klar til at fokusere på jer og ikke kun sig selv

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2022

AGAN1

Profilbillede for AGAN1
Roselil skriver:

Kan jeg sagens forstå. Held og lykke, forhåbentlig møder du snart en partner der er klar til at fokusere på jer og ikke kun sig selv

Tusind tak

Ja jeg er også bange for at jeg må videre pga hans udmelding om at fokusere på sig selv .

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.