Minime2018 skriver:
Lige en tanke og en anden vinkel. Jeg har hørt om mænd (og kvinder) der har brugt virkelig lamme “undskyldninger” om traumatiseret barndom mm for at undgå at fortælle sandheden og ikke behøve være typen der siger tingene lige ud. Det er for nogle konfliktsky personligheder lettere at lave medlidenheds undskyldningen for at slippe for at fremstå som en torsk og så kan han/hun bedre retfærdiggøre at de kan lægge vedkommende på is. Prøv at Google emnet.
min bullshit-detektor er ret god og der er noget i mig der reagerer med de ting du skriver og måden det skrives på. Tror simpelthen han er en kylling der ikke har turde sige tingene som det er. Men måske jeg tager fejl. Uanset hvad så tror jeg det er godt for dig at ikke være kæreste med ham. Det skal nol blive godt igen.
Hej Minime2018
Det er også en god eftertanke. Tro mig jeg har haft en masse refleksioner omkring det og faktisk læst om den slags personer.
Det er ret kylling agtigt synes jeg også . Jeg har tænkt om der kunne have været nogle ting som har gået ham på som han har været bange for at sige/fortælle !
Haha, "slippe for at fremstå som en torsk "

, den redede lige min aften
Men det er en træls metode at bruge på en person man har været meget intim med, synes jeg.
Tak for din søde eftertanke , jeg må være ret forsigtigt og det er som jo flere refleksioner der kommer jo mere giver jeg slip...altså på den måde at jeg ikke tænker så meget på ham
Anmeld
Citér