Agan skriver:
Hej skønne kvinder (og måske mænd) 
Jeg sidder i en ret frustreret situation og har brug for objektive paspektiver for at komme videre .
Jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 21/2 måneder . Alt er gået fint og vi har begge givet udtryk for at være glade og tilfredse med hinanden .
He i den sidste uge har tingene taget en anden retning . Min kæreste har været til noget behandling (psyko-terapi ) i forbindelse med hans tidligere brud og andre ting fra hans barndom. Alle gange har han fortalt for fint det er gået og hvor meget han får ud af det.
Denne gang (efter behandling ) ringede jeg til ham om aften for at høre hvordan det er gået . Han fortæller at det var fint men der kom nogle ubehagelige ting frem . Tildels fra barndom og noget omkring ekskæreste og om vores forhold.
Han fortæller at vores forhold er måske gået for stærkt og at han skal lige have sig selv med i det. Han fortæller også at han er glad for mig og vil ikke miste mig, men tingene er gået for stærkt.
Jeg spørger ind til det det med eks også. Der fortæller han at bruddet med eksen tog hårdt på ham og at han har mistet en stor del af sig selv .
Jeg spørger ham om han gerne vil holde en pause hvilket han ikke mener er nødvendigt . Men at vi må tage det stille rigtigt, hvilket er fint med mig.
Dagen efter skriver jeg godmorgen til ham og ønsker ham en god dag osv. Den svarer ikke på og har ikke hørt fra ham, nu i tre dage.
Jeg kam godt mærke at den tabs æder mig stille og roligt op fordi jeg ikke ved hvad der sker.
Har han vare afsluttet forholdet eller hvad betyder det? . Og hvad skal jeg stille op ?
Vi er begge to voksne og tænker derfor at kommunikation er ret vigtigt . Jeg er selv åben og god til at fortæller hvad jeg føler og tænker .
Hjælp !
Mvh den forvirret
Hvad var det der kom frem om Jeres forhold? At det er gået for stærkt eller andet ?
det virker lidt på mig som at du måske blot har været en erstatning/trøst for eks’en i et forsøg på at komme videre. For han er jo tydeligvis ikke videre endnu efter deres brud.
jeg ville først skrive til ham og udtrykke min bekymring pga tavsheden og høre om han er okey. Og hvis han ikke svarer så ville jeg betragte det som værende slut.