Tami skriver:
Det bedste ville jo nok være at I mødtes og snakkede (skriftlig kommunikation kan så nemt misforstås). Det ville i mine øjne også være den bedste måde at afslutte et forhold - og ikke bare på skrift. Hvis det er umuligt at mødes, så evt bare en snak i telefonen i stedet. Det lyder lidt som om han accepterer jeres forhold er slut men at det er dig der har gjort det forbi. Derfor er det bedste også at I snakker i stedet for at skrive. Og så skal begge parter lægge alle kort på bordet hvis I skal have en chance. Håber det bedste for dig.
Hej Tami.
Tak for dit meningsgivende svar.
Jeg giver dig ret i ift hvordan skriftlig kommunikation kan misforstås. Fordi det kan være ret svært at vide helt præcist hvad den anden tænker. Han skriver jo også at hans følelser for mig er helt ægte og at han er god til at følge sit hjerte hvad der angår.
Men måske at han er i tvivl ift vores forventninger til hinanden ift til vores forhold. Så måske har han tænkt at jeg havde høje forventninger til ham. Jeg ville bare ønske at han havde fremhævet det og spurgte ind til hvad jeg forventer, nu hvor han var i tvivl. For jeg var slet ikke tvivl. Det blev jeg efter jeg ikke havde hørt fra ham i flere dage og tænkt derfor at han ville nok ikke forholde og ikke vidste hvordan han ville afslutte det.
Jeg vil alligevel prøve at spørge ham om han har lyst til at mødes eller ringes ved og tale om det eller om det fra hans side af er helt slut.
Jeg har jo afslutte forholdet ja, men det er efter tavshed, udvidende omkring hans tanker, så beslutningen var baseret på antagelser.
Igen tak for dit svar. kærlighed er ikke nem 
Anmeld
Citér