Anonym skriver:
Det var dejligt. Foretrækker som sagt også handling fremfor følelser 

ved ikke om du selv ser det men du svarer i øst og vest og uden at bygge videre på det der bliver sagt. Faktisk et ret interessant studie i dårlig kommunikation… og jeg har set mange eksempler.
Nu prøver jeg at koge det ned som du skriver:
Du mener man skal lægge til side i fede/gode tider for at kunne være bedre rustet til dårlige tider.
Det er der vel næppe særlig mange der er uenig med dig i. Jeg og andre har argumenteret for at langt de fleste ikke kan spare 20.000 kr op om måneden. Det er et faktum - og de fleste (specielt med børn) kan ikke “bare” tage mere arbejde rent tidsmæssigt.
Der er heller ikke nogen i tråden som siger “giv mig penge jeg har det hårdt”. Der er en erkendelse af hos både folk med god og dårlig økonomi at det står hårdere til i år. Og selvfølglig rammer det folk med dårligt uddannelsesniveau og lønninger hårdest. Mange selvstændige har brugt opsparring på hele corona håndteringen og mangler derfor noget på kistebunden.
Jeg læser ikke nogen i denne tråd der bare rækker hånden ud for at få foræret alt. Men derfor må man da godt sige at det er hårde tider og søge råd?
Anmeld
Citér