Jeg er havnet i den ulykkelig situation at jeg er blevet enormt ked af rollen som bonusmor. Jeg får helt ondt i maven dagene op til at min bonusdatter skal komme (13år i 7/7 ordning)
Jeg kæmper med fødselsdepression i forvejen som jeg går i behandling for.
Jeg føler mig konstant på overarbejde fordi jeg skal huske hende på helt basale ting som at huske at rydde op, pakke tasken og børste tænder, skylle ud i toilettet eller hvad det nu kunne være. Jeg er ked af altid at skulle være den skrappe eller hele tiden rydde op efter hende osv. Får ikke rigtigt noget ud af at gå til far.
Derudover har jeg svært ved at hun er så jaloux på den lille, selvom vi gør alt for at hun føler sig set og værdsat. Hun har et stort behov for at blive set og hørt og blive aktiveret og det kan jeg hverken rumme eller honorere pt.
Jeg er efterhånden der hvor jeg tænker det er bedst for alle at jeg flytter ud... og jeg fortryder min beslutning om at gå ind i "deres" lille familie. Men vil for alt i verden heller ikke skulle undvære mit barn hveranden uge.
Ved ikke rigtigt hvad jeg vil med opslaget, udover at få luft og håber der måske er nogen som har prøvet det samme og som kan sige det bliver bedre.
Anmeld
Citér