Anonym skriver:
Hej,
Jeg skriver, da vi har 2 børn. En på snart 2 år og en på snart 4 år.
Begge er meget små ift. børnene på deres alder.
Vi har snakket med lægen om det og han har sagt, at man pt. afventer udviklingen i højden, men at man på sigt kan overveje væksthormoner, da de begge er små.
Jeg vil høre - er der nogen, der selv har børn, som har fået væksthormoner pga. for lidt vækst? Er der noget, vi bør være opmærksomme på?
Og måske noget, som jeg er ret nysgerrig på - har I haft "små børn", som så pludseligt er vokset (og dermed fået en nogenlunde normal højde?).
Jeg synes væksthormoner lyder voldsomt, men omvendt, så vil jeg have dårlig samvittighed, hvis det er noget, jeg eller mine børn vil klandre mig for ikke at have gjort, da muligheden var der.
Og nej, jeg orker ikke lige at høre den der "de skal bare acceptere deres højde og være glade for den de der", etc, etc.
Håber, der er nogle, som vil dele deres erfaringer.
Pft
Jeg har en søn, som får væksthormon.. det får han i samarbejde med sygehuset.. han udskiller slet ikke væksthormon, så han har fået det siden han var 3-4år ca…
I kan nuværende tidspunkt kan i få lavet en undersøgelse på, hvordan deres væksthormon er og hvor meget de udskiller. Det ville være først skridt…. Hvor bor i henne i landet…? Vi er tilknyttet Holbæk…