Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Her er der afgang på værelset seneste kl 20-20.15 for 13 årige. Vi vil simpelthen gerne have lidt tid alene som forældre inden vi skal i seng ved 21 tiden for at kunne komme op 5.20 næste dag pga arbejde.
Hvornår hun så reelt sover ved jeg ikke. Der var ikke noget problem en dag vi skulle noget. Der var oppe og påklædt da vi ville vække hende lidt over 7. I weekenderne kommer hun ud omkring kl 9.
Vi strammer op en uges tid før skolestart så hun får sovet nok i forhold til at være i skole kl 8
Voksentid - det er der altså ikke noget der hedder når man har fået større børn. Man kan da ikke sende dem tidligt ind på deres værelse bare fordi, at I har valgt, at I har et arbejde der ligger midt om natten.
Det er sommerferie, lad dem dog nyde det - komme sent i seng og lad dem sove længere. Det er godt nok tidligt kl. 7, at vække dem dem i sommerferien.
Vores datter som fyldte 13 år i marts kommer her i sommerferien i seng omkring kl. 23.30. Ja, hun sidder nogengange inde i stuen med os om aften og vi går i seng før hende. Men sådan er livet og det er hyggeligt, at hun stadigvæk gider os. Det slutter snart. Vores søn på 15 år bor nærmest kun på sit værelse.
Begge børn bliver bedt om, at sætte deres vækkeur til kl. 10, hvor de står op og kommer igang med dagen. Både jeg og deres far er taget på arbejde 

Anmeld
Citér