Mit barn på 5 kan allerede regne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2022

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nu kommer jeg med et helt modsat svar. Min datter kunne ikke noget, da hun startede i skole, jo skrive sit navn. Hun snakkede meget sent, så vi regnede faktisk med skoleudsættelse. 

Idag som 7 årige er hun en af de bedste i klassen, og hun kan regne matematik ud, som hun ikke burde kunne endnu. Men det er fordi hun synes, det er mega sjovt. Læreren er opmærksom på det, så hun får bare opgaver som passer hende 
så tror ikke du skal være særligt bekymret, lærerne skal nok hjælpe til. Dog synes jeg ikke det lyder unormalt for en 5 årige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2022

Anonym trådstarter

Ja, nu hygger vi også bare med det - jeg kan ikke afholde ham fra at lære det. Han er også begyndt at lege med minus nu og kan plusse med tiere. Og der er sikkert en masse nyt som skolen kan lære ham alligevel. Min lillesøster kunne også læse små historier op for de andre børn, da hun startede i skole (vi store søskende havde lært hende det), men det gav hende ingen problemer for der var så meget andet nyt at lære.

Dejligt med en viderebegærlig unge

Anmeld Citér

6. juli 2022

Anonym

Tullemoar skriver:

Nu kommer jeg med et helt modsat svar. Min datter kunne ikke noget, da hun startede i skole, jo skrive sit navn. Hun snakkede meget sent, så vi regnede faktisk med skoleudsættelse. 

Idag som 7 årige er hun en af de bedste i klassen, og hun kan regne matematik ud, som hun ikke burde kunne endnu. Men det er fordi hun synes, det er mega sjovt. Læreren er opmærksom på det, så hun får bare opgaver som passer hende 
så tror ikke du skal være særligt bekymret, lærerne skal nok hjælpe til. Dog synes jeg ikke det lyder unormalt for en 5 årige

Det var faktisk rart at høre.

Min dreng er så skoleudsat, men er først nu begyndt at fange bogstaver og talrækkefølge osv. Så jeg er meget bekymret for om han får svært ved at lære når han kommer i skole.

Det kan du selvfølgelig ikke sige noget om, men rart at høre at nogen bare først giver den gas når de kommer i skole

Anmeld Citér

6. juli 2022

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det var faktisk rart at høre.

Min dreng er så skoleudsat, men er først nu begyndt at fange bogstaver og talrækkefølge osv. Så jeg er meget bekymret for om han får svært ved at lære når han kommer i skole.

Det kan du selvfølgelig ikke sige noget om, men rart at høre at nogen bare først giver den gas når de kommer i skole

Mon ikke, at det nok skal gå.. jeg håber I hvert fald mit skriv kan give lidt håb.

Jeg var også mega bekymret, men det var heldigvis en succeshistorie. Den er ikke sjov at gå med. 

jeg håber, at det hele nok skal gå hos jer også❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.