Ferie uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2022

Soonmom

Kontrast skriver:

Synes næsten aldrig, at du har noget pænt eller konstruktivt at skrive herinde. 

Ej stop dog dig selv.

TS spørger jeg svarer, blot fordi jeg har en anden holdning gør det, det da ikke mindre pænt eller mindre konstruktivt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2022

Soonmom

Anonym skriver:

Soonmom er en troll der altid poster opslag for at provokere. Så tror bare vi skal lade hendes svar ligge. Man må godt være uenig, men svarene er altid så dømmende og gør ikke noget godt for nogen fordi hun kun er ude på at få folk op i det røde felt. Troll.. god aften 

Jeg er ingen troll, bare fordi jeg har en anden holdning?

person der, ofte under dække af at være en anden, chikanerer eller provokerer nogen på internettet for at få opmærksomhed eller fremme en bestemt dagsorden

TS spørger og jeg svare blot på spørgsmålet dvs jeg holder mig til TS dagsorden, jeg chikanere ikke TS (kan ikke engang huske hvem som har oprettet opslaget og husker heller ikke brugere herinde), jeg provokerer på ingen måde har blot en anden holdning

Hvis nogen her er en troll må det vel være dig, som angriber mig umotiveret og ovenikøbet gemmer sig bag anonym knappen

Anmeld Citér

22. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Soonmom skriver:

Læste det som sagt ikke som at de var hos deres far hele tiden. Og det er ingen konkurrence hvem har sagt det ?

Ja hvis jeg havde dele børn, planlagte jeg selvfølgelig udlandsrejse efter hvornår alle var hjemme nej ligesom man vel heller ikke taget et barn med på udlandsrejse og lade de andre blive hjemme hvis man ikke var dele familie

Det er jo ikke noget HUN har planlagt. Hun har fået tilbuddet, hvorfor må hun så ikke tage afsted?

Hvorfor må man fx ikke tage et barn med til London eller Tyskland alene? Hvis du har et barn der KÆMPE fodbold fan, må man så ikke tage til fodboldkamp i London med det barn alene? Hvorfor skal det barn der ingen interesse har for fodbold tvinges med? Så får barnet en oplevelse med sin interesse på et andet tidspunkt? 

Anmeld Citér

22. maj 2022

Soonmom

BAE skriver:

Det er jo ikke noget HUN har planlagt. Hun har fået tilbuddet, hvorfor må hun så ikke tage afsted?

Hvorfor må man fx ikke tage et barn med til London eller Tyskland alene? Hvis du har et barn der KÆMPE fodbold fan, må man så ikke tage til fodboldkamp i London med det barn alene? Hvorfor skal det barn der ingen interesse har for fodbold tvinges med? Så får barnet en oplevelse med sin interesse på et andet tidspunkt? 

Jeg laver ingen love jeg kan kun snakke om hvad jeg selv ville gøre, så jo man  godt.

jeg ville ikke gøre det og selvom man tog til London for at se fodbold, så kunne man jo sagtens have de andre børn med og få nogle andre oplevelser 

Anmeld Citér

22. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Soonmom skriver:

Jeg laver ingen love jeg kan kun snakke om hvad jeg selv ville gøre, så jo man  godt.

jeg ville ikke gøre det og selvom man tog til London for at se fodbold, så kunne man jo sagtens have de andre børn med og få nogle andre oplevelser 

Hvorfor må børn ikke få oplevelsee uden søskende? Bare fordi det er udenfor Danmark? Så hvis dit barns moster gav dit barn en rejse bare de to sammen til fx spanien, så ville du sige nej, eller er det kun hvis det er forældrene,  at alle søskende skal med? 

Og Nej tit tager de KUN over for fodboldkampen, bare far/mor og barn.

Anmeld Citér

22. maj 2022

Soonmom

BAE skriver:

Hvorfor må børn ikke få oplevelsee uden søskende? Bare fordi det er udenfor Danmark? Så hvis dit barns moster gav dit barn en rejse bare de to sammen til fx spanien, så ville du sige nej, eller er det kun hvis det er forældrene,  at alle søskende skal med? 

Og Nej tit tager de KUN over for fodboldkampen, bare far/mor og barn.

Jeg ville ikke sige nej, men tage imod og betale for resten

Anmeld Citér

22. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Soonmom skriver:

Jeg ville ikke sige nej, men tage imod og betale for resten

Hvorfor må moster og nevø/niece ikke få en tur bare de to?

Eller mor/far og barn?

Er børnene ikke deres egen person og har behov for ene tid? 

Anmeld Citér

22. maj 2022

Soonmom

Hvorfor må moster og nevø/niece ikke få en tur bare de to?

Eller mor/far og barn?

Er børnene ikke deres egen person og har behov for ene tid? 

Jeg skriver intet om at det ikke må få enetid , men noget så stort som at skulle udenlands, der er det en selvfølge for mig at man tager afsted hele familien. (Men vi rejser som sagt heller aldrig så det er bare noget som i mit hovede er mega stort. Det er 11 år siden jeg sidst var udenlands og før det var det 10 år siden minus grænsehandel, mine børn har aldrig været udenfor DK)

Så muligt det for dig ikke er noget stort og man lige tager en tur med et barn i foråret og med et andet i efteråret, men det er det altså ikke for mig

Edit: jeg havde ikke set at du mente moster og barn alene på tur. Det kommer aldrig til at ske at mine børn skal ikke udenlands uden mig før de er meget meget store og selv der ville jeg have meget svært ved det (fx skoletur/Sportstur)

Anmeld Citér

22. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Soonmom skriver:

Jeg skriver intet om at det ikke må få enetid , men noget så stort som at skulle udenlands, der er det en selvfølge for mig at man tager afsted hele familien. (Men vi rejser som sagt heller aldrig så det er bare noget som i mit hovede er mega stort. Det er 11 år siden jeg sidst var udenlands og før det var det 10 år siden minus grænsehandel, mine børn har aldrig været udenfor DK)

Så muligt det for dig ikke er noget stort og man lige tager en tur med et barn i foråret og med et andet i efteråret, men det er det altså ikke for mig

Edit: jeg havde ikke set at du mente moster og barn alene på tur. Det kommer aldrig til at ske at mine børn skal ikke udenlands uden mig før de er meget meget store og selv der ville jeg have meget svært ved det (fx skoletur/Sportstur)

Trist at et barn ikke kan få sådan en kæmpe oplevelse for sig selv bare fordi det er udenfor Danmark.. 

Men det er jo dit valg. 

Jeg ser børn som deres egen person og hvis barnet har et kæmpe ønske om en fodbold kamp i London, så synes jeg ikke det er forkert at det barn for den oplevelse uden at have søskende med. 

Anmeld Citér

22. maj 2022

Soonmom

BAE skriver:

Trist at et barn ikke kan få sådan en kæmpe oplevelse for sig selv bare fordi det er udenfor Danmark.. 

Men det er jo dit valg. 

Jeg ser børn som deres egen person og hvis barnet har et kæmpe ønske om en fodbold kamp i London, så synes jeg ikke det er forkert at det barn for den oplevelse uden at have søskende med. 

Sådan er vi så forskellige. Jeg kan ikke se at det er en staf at have sine søskende med

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.