Ferie uden børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2022

Mrs.

Soonmom skriver:

TS skriver at far kun har dem hver anden weekend, så det ville jo være længere tid end normalt.

Jeg har ikke dele børn, så har heldigvis ikke de dilemmaer, men du ved jo ikke om far tager dem på ferier hvis han har dem mere end hver anden weekend, der er jo mange som ikke tager på ferier, her er det fx ikke noget vi gør så meget i, måske også derfor jeg tænker det er noget ret stort at skulle udenlands og derfor en oplevelse alle børn skal have

Ts skriver at de store børn er på ferie hos far og bedsteforældre imens. 
dvs de er på ferie og får oplevelser. 

der er bestemt intet i vejen for at ts skulle tage afsted på ferie

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2022

Kastanje

Soonmom skriver:

Ja nu bliver jeg nok svinet til igen, men du spørger selv så jeg vælger at svare

Jeg synes ikke man kan rejse uden sine børn (medmindre de er blevet 18 år og rejst hjemmefra). Og jeg forstår i øvrigt heller ikke behovet for ikke at tage sine børn med og dele sine oplevelser med dem, jeg ville i øvrigt heller ikke kunne undvære dem så længe.

Så nej jeg ville ikke kunne eller have behovet. Jeg ville tage dem med også

Sikke noget fis… børnene er hos bedsteforældre og far og hygger. Det skal de uanset??? Hvad pokker skal mor blive hjemme for. At børnene får en overskudsmor bagefter er da bare et plus.

I forvejen får delebørn mange gange dobbelt op på ferie/ ture end normale børn. Der er to til at forkæle og tage med dem. 

Jeg  er nysgerrig - mener du seriøst,  at hun skal blive hjemme mens børnene er hos far for at børnene ikke skal blive sure over at hun er på ferie. Underlig logik i mine øjne

TS du skal da klart afsted - husk solcreme

Anmeld Citér

22. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Soonmom skriver:

TS skriver at far kun har dem hver anden weekend, så det ville jo være længere tid end normalt.

Jeg har ikke dele børn, så har heldigvis ikke de dilemmaer, men du ved jo ikke om far tager dem på ferier hvis han har dem mere end hver anden weekend, der er jo mange som ikke tager på ferier, her er det fx ikke noget vi gør så meget i, måske også derfor jeg tænker det er noget ret stort at skulle udenlands og derfor en oplevelse alle børn skal have

Hun skriver jo at de er på ferie hos far på det tidspunkt hun har fået tilbudt rejsen, skal hun takke nej tlle en rejse, fordi far måske ikke tager dem på ferie. Hvorfor er det en konkurrence,?

Og de er 7 år gamle.. Og kommer til at have en fest med far og bedsteforældre på deres præmisser, ikke på den lilles på 16 måneder.

Og du svarede ikke. Må de kun tage ferie, når de store er hos dem? Så den lille skal blive hjem ind til de kommer hjem, mens de store måske har de fedeste oplevelser?

Må en mor ikke tage sin datter på en tur uden resten af børnene? Og de andre en tur? 

Anmeld Citér

22. maj 2022

Anonym

Soonmom er en troll der altid poster opslag for at provokere. Så tror bare vi skal lade hendes svar ligge. Man må godt være uenig, men svarene er altid så dømmende og gør ikke noget godt for nogen fordi hun kun er ude på at få folk op i det røde felt. Troll.. god aften 

Anmeld Citér

22. maj 2022

Kontrast

Soonmom skriver:

Ja nu bliver jeg nok svinet til igen, men du spørger selv så jeg vælger at svare

Jeg synes ikke man kan rejse uden sine børn (medmindre de er blevet 18 år og rejst hjemmefra). Og jeg forstår i øvrigt heller ikke behovet for ikke at tage sine børn med og dele sine oplevelser med dem, jeg ville i øvrigt heller ikke kunne undvære dem så længe.

Så nej jeg ville ikke kunne eller have behovet. Jeg ville tage dem med også

Synes næsten aldrig, at du har noget pænt eller konstruktivt at skrive herinde. 

Anmeld Citér

22. maj 2022

Kontrast

Anonym skriver:

Soonmom er en troll der altid poster opslag for at provokere. Så tror bare vi skal lade hendes svar ligge. Man må godt være uenig, men svarene er altid så dømmende og gør ikke noget godt for nogen fordi hun kun er ude på at få folk op i det røde felt. Troll.. god aften 

Nå nu så jeg så, at du allerede har påpeget det, jeg tænkte 

Anmeld Citér

22. maj 2022

heaven

Af sted med dig

Anmeld Citér

22. maj 2022

Anonym trådstarter

Tak til jer

Og jeg havde slet ikke tænkt på, at de store jo får "dobbelt op" på oplevelser som delebørn. Det er jo helt rigtigt, så kan man med lidt bedre samvittighed gøre lidt med kun den lille hvis muligheden byder sig det er dog første gang det sker, så jeg tager det meget roligt efter at have læst jeres svar og fået den vendt lidt

Anmeld Citér

22. maj 2022

Soonmom

Mrs. skriver:

Ts skriver at de store børn er på ferie hos far og bedsteforældre imens. 
dvs de er på ferie og får oplevelser. 

der er bestemt intet i vejen for at ts skulle tage afsted på ferie

Jeg forstod det som fars weekend og resten af tiden tog bedsteforældre (mors side) dem og ferie er da ikke ensbetydende med oplevelser? (Hvilket det heller ikke behøves jeg er fan af træffetid)

Anmeld Citér

22. maj 2022

Soonmom

BAE skriver:

Hun skriver jo at de er på ferie hos far på det tidspunkt hun har fået tilbudt rejsen, skal hun takke nej tlle en rejse, fordi far måske ikke tager dem på ferie. Hvorfor er det en konkurrence,?

Og de er 7 år gamle.. Og kommer til at have en fest med far og bedsteforældre på deres præmisser, ikke på den lilles på 16 måneder.

Og du svarede ikke. Må de kun tage ferie, når de store er hos dem? Så den lille skal blive hjem ind til de kommer hjem, mens de store måske har de fedeste oplevelser?

Må en mor ikke tage sin datter på en tur uden resten af børnene? Og de andre en tur? 

Læste det som sagt ikke som at de var hos deres far hele tiden. Og det er ingen konkurrence hvem har sagt det ?

Ja hvis jeg havde dele børn, planlagte jeg selvfølgelig udlandsrejse efter hvornår alle var hjemme nej ligesom man vel heller ikke taget et barn med på udlandsrejse og lade de andre blive hjemme hvis man ikke var dele familie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.