Hej med jer.
Jeg er lidt i et dilemma, og jeg håber I kan give lidt råd og forslag.
Jeg er mor til 3, de store er 7 år og har en anden far. Det er dem, det handler om. Min søn er i øjeblikket hjemme hele tiden, da han er taget midlertidigt ud af skolen grundet en udviklingsforstyrrelse og hjemmeundervises, men han skal starte op igen efter sommerferien på en ny skole. De er ved deres far hver anden weekend, resten af tiden hos mig. Det har været en hård og turbulent tid, og jeg har selv været plaget af stress. Min "nye" mand arbejder en del, og jeg er derfor meget alene med børnene (min søn er jo hjemme hele tiden), hvoraf den yngste er 16 måneder. Det er hårdt til tider, men det lykkedes fint og alle unger trivedes 
Nå, men sagen er den at jeg er blevet tilbudt en rejse til Sydfrankrig i de 10 dage i sommerferien de store er hos deres far og ved deres bedsteforældre. Den yngste skal med. Jeg har rigtig meget lyst til at tage afsted for at få et lille afbræk inden ny skole og flytning efter ferien, og de er i øvrigt hos mig resten af sommerferien, uden SFO eller andet. Men jeg har simpelthen så dårlig samvittighed og synes jeg er meget langt væk
jeg tænker samtidig at det er en lidt tarvelig tanke, for selvfølgelig kan deres far og bedster gøre det lige så godt hvis der er noget.
Resten af ferien skal vi allesammen i Lalandia og Jesperhus og til Sverige, så det er ikke fordi der ikke skal ske noget for dem også. Det er noget de har bestemt 
Men hvad synes I? Kan man tillade sig at rejse uden sine børn på den måde??
Anmeld
Citér