Piercinger og smykker til babyer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Folk tror altid at min datter er en dreng og det er trættende at skulle rette på folk HVER GANG vi er ude. Havde ikke overvejet øreringe til hende men det gør jeg lidt nu

Prøv med tøj i 'pigefarver' eller en sløjfe i håret, hvis det at folk tager fejl af kønnet, er din eneste grund til at overveje at pierce din datter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

Mrs.

Aalborgtøsen skriver:

Prøv med tøj i 'pigefarver' eller en sløjfe i håret, hvis det at folk tager fejl af kønnet, er din eneste grund til at overveje at pierce din datter. 

Tror nogen mennesker spørger uden at kigge.. 

vores datter får dog ikke øreringe men fx med min søn, han havde blåt tøj på, blåt tæppe, blå blå blå og alligevel var der altid en bøv i fakta der skulle sige neeeeej er det en lille pige?
samme med min svigerindes på 1 1/2 år, hun har altid haft fine små sløjfer, pandebånd, kjoler osv på - og alligevel har der været et par stykker der har spurgt om det er en dreng.. 

tror simpelthen det er en tanke torsk nogengange

Anmeld Citér

25. april 2022

AnoMor

Folk tror altid at min datter er en dreng og det er trættende at skulle rette på folk HVER GANG vi er ude. Havde ikke overvejet øreringe til hende men det gør jeg lidt nu

Hvorfor er der så vigtigt om folk kan se om det er drenge eller piger. Det er jo bare babyer. Og det kan jo ses når de bliver ældre  

Og hvis folk ikk kan se forskel hvis barnet er klædt i total lyserød fra top til tå. Hvad skulle øreringe så gøre af forskel? Drenge kan jo også have øreringe. 

Er oprigtig nysgerrig. 

Anmeld Citér

25. april 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Fordi øreringe viser at hun er en pige?

Synes det er voldsomt at tænke øreringe fordi du ikke gider siger at du har en pige.. 

Hvad så hvis du havde en dreng, for der er det samme problem.?

Det tager 2 sekunder at sige pige/datter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.