Anonym skriver:
Det er sandt men det er da mærkeligt at formode at man har et dårligt sexliv hvis man køber mærkevarer 
Jeg tror det skulle opfattes som en “overdrivelse fremmer forståelsen” - uden at kunne tale på hende der skrev dets vegne selvfølgelig
Er ikke noget jeg bed mærke i
vi går alle i mærke tøj her hjemme, fordi vi kan lide designet og kvaliteten.. (vidste dog ikke molo var anset som værende et mærke, jeg tænker Armani, lacoste og moncler og lign.
Men igen er vi jo forskellige hvad vi opfatter ting som)
Men vi er jo alle forskellige, selv med noget som hvad tøj vi ser på som dyrt, hvilke signaler vi opfatter ud fra hvad tøj folk går med osv.
må da også erklære mig skyldig i at dømme af og til uden at have noget at have det i..
Men prøver så at være nysgerrig istedet og får 9 ud af 10 gange afkræftet mine egne fordomme 
Anmeld
Citér