Soonmom skriver:
Det har jo intet med at gøre som jeg, men det handler om at prioterer.
Lad hjemmet sejle de tre dage og nyd alle børnene, man har vel fået børn for at være sammen med dem
Jeg tænker mere det handler om at nedjusterere forventningerne, en masse tøffetid, altså der behøver jo ikke ske en masse.
Ingen kan det hele på én gang, men børnene skal og bør være nr 1 priotet, så må man gemme sin middagslur og serier til efter ferien
Jeg mener at huske, at din sidste fødsel endte i kejsersnit. Synes du, det var lige så nemt at være mor for alle dine børn efter den fødsel?
Jeg har to børn og skal føde nummer 3 til sommer. Det bliver med al sandsynlighed en kompliceret fødsel på den ene eller anden måde, og jeg har alle planer om, at mine større børn skal sendes afsted i børnehaven i tiden efter fødslen, fordi jeg kommer til at være smadret rent fysisk. Faktisk er jeg blevet anbefalet det samme af min jordemoder. Jeg ville sandelig blive ked af at blive mødt med forudindtagede holdninger som dine fra mine børns pædagoger, når jeg forklarer, at børnene ikke som normalt holder fuld ferie.
Men måske er du supermor og kan klare alt, kompliceret fødsel eller ej. Hvis så... Godt for dig. Andre fungerer ikke nødvendigvis på samme måde.
Anmeld
Citér