Slyngevugge med motor! Nødvendigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2022

fehår

Soonmom skriver:

Tror ikke lige hun har tænkt i de baner, for det er faktisk et ret grelt problem efterhånden, det er i hvertfald noget mine kollegaer og jeg snakker meget om

Lige som i mine egne børns vuggestuer (de har gået i to) begge steder fik vi at vide at, hvor var det dog dejligt at de bare kunne ligge dem ud og ikke skulle stå ved dem.

Så det er faktisk noget som tager rigtig meget tid fra pædagogerne/de andre børn og et helt alment problem (lige som så mange andre typiske ting ved forældre, som de ikke ved er et samtaleemne i vuggestuer/børnehaver)

Vi snakkede specifikt om, at min datter ikke kunne falde i søvn uden kropskontakt, så jo, hun tænkte i de baner. Min ældste datter gik der på det tidspunkt, og vi talte derfor løbende med lederen, som havde ret god forståelse for, hvordan vi gjorde tingene derhjemme.

Det er fint, at I gør tingene på en anden måde, men det betyder ikke, at andre også gør det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2022

Soonmom

fehår skriver:

Vi snakkede specifikt om, at min datter ikke kunne falde i søvn uden kropskontakt, så jo, hun tænkte i de baner. Min ældste datter gik der på det tidspunkt, og vi talte derfor løbende med lederen, som havde ret god forståelse for, hvordan vi gjorde tingene derhjemme.

Det er fint, at I gør tingene på en anden måde, men det betyder ikke, at andre også gør det. 

Det siger jeg heller ikke, men nu har jeg været en del steder både i forbindelse med praktikker, men også hvor mine egne har gået og det er faktisk et stigende problem

Anmeld Citér

23. februar 2022

Enmere20

Nødvendig er den måske ikke, men et dejligt alternativ til at få ro på baby. Vi har købt en og aner ikke om den vil blive brugt samt hvor meget, men jeg ved jeg bliver rigtig glad for den hvis det er et barn der ikke kan finde ro. 
jeg har 2 børn der ikke har brugt det, men husker tydeligt hvordan jeg måtte sidde med min datter for at hun faldt i søvn og det kunne være lækkert hvis den kan aflaste hvis lillesøster er lige sådan.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.