Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2022

Stjernen15

HappyCamper skriver:

Det lyder som en.. frisk fødsel.. :-) Har I overvejet at planlægge en hjemmefødsel? 

Vi har godt talt om det. Men nu må se

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

10+5

Ej så er der kun en dag i mellem os, hvor sjovt

Anmeld Citér

15. februar 2022

Love Angel

Mor til 4
Stjernen15 skriver:

Wuhuu flere med børn i september .. 

jeg har ikke prøvet det med lænden, så jeg ville nok ringe til lægen. Håber det snart bliver bedre!

Ja det mærkeligt. Har aldrig prøvet det i de andre 2 graviditer. Men nu den her nr 3 graviditet været markant anderledes end de 2 andre.  Håber ikke det alvorligt. Men når jeg læser på nettet, så står der at det kan skyldes ligament smerter. Håber bare det er bare det. Men håber også at det snart forsvinder. Ellers ringer jeg nok til egen læge. 
på den ene side vil jeg jo ikke bare kontakte lægen for derefter at få at vide at det altså bare ligament smerter jeg mærker. 
og på den anden side når nu jeg ikke ved hvad det skyldes så bliver jeg bekymret.

Anmeld Citér

15. februar 2022

Stjernen15

Love Angel skriver:

Ja det mærkeligt. Har aldrig prøvet det i de andre 2 graviditer. Men nu den her nr 3 graviditet været markant anderledes end de 2 andre.  Håber ikke det alvorligt. Men når jeg læser på nettet, så står der at det kan skyldes ligament smerter. Håber bare det er bare det. Men håber også at det snart forsvinder. Ellers ringer jeg nok til egen læge. 
på den ene side vil jeg jo ikke bare kontakte lægen for derefter at få at vide at det altså bare ligament smerter jeg mærker. 
og på den anden side når nu jeg ikke ved hvad det skyldes så bliver jeg bekymret.

åh jeg ville have det akkurat som dig! Jeg er så dårlig til at ringe til lægen, hvis jeg er i tvivl om det er det rigtige. Har de evt. ikke et telefonnummer til lægen indenfor åbningstiden, så du kan tale med lægen og han derefter kan vurdere om han vil se dig yderligere? Eller lave en e-konsultation (hvis man må dette?)  det er i hvert fald øv at gå at have mega ondt! 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Love Angel

Mor til 4

åh jeg ville have det akkurat som dig! Jeg er så dårlig til at ringe til lægen, hvis jeg er i tvivl om det er det rigtige. Har de evt. ikke et telefonnummer til lægen indenfor åbningstiden, så du kan tale med lægen og han derefter kan vurdere om han vil se dig yderligere? Eller lave en e-konsultation (hvis man må dette?)  det er i hvert fald øv at gå at have mega ondt! 

Nej det mener jeg ikke man kan. 
jeg tror jeg ser hvordan her i nat og imorgen forløber sig. Og hvis jeg stadig døjer på samme måde. Så ringer jeg til lægen torsdag.

og ja mega træls at have så ondt. Når jeg skal sidde eller skal op igen mm så ligner jeg en der er gravid i 8 månede. Skal være forsigtig hvor hurtig jeg går og skal sætte mig ned forsigtig og gå op forsigtigt og jeg ved ikke hvad. Og jeg bøjer automatisk ryggen når jeg går, fordi jeg er bange for at det gøre mere ondt end det gør  hvis jeg ranker ryggen for meget op. 

hvor langt er du henne?

Anmeld Citér

16. februar 2022

Stjernen15

Love Angel skriver:

Nej det mener jeg ikke man kan. 
jeg tror jeg ser hvordan her i nat og imorgen forløber sig. Og hvis jeg stadig døjer på samme måde. Så ringer jeg til lægen torsdag.

og ja mega træls at have så ondt. Når jeg skal sidde eller skal op igen mm så ligner jeg en der er gravid i 8 månede. Skal være forsigtig hvor hurtig jeg går og skal sætte mig ned forsigtig og gå op forsigtigt og jeg ved ikke hvad. Og jeg bøjer automatisk ryggen når jeg går, fordi jeg er bange for at det gøre mere ondt end det gør  hvis jeg ranker ryggen for meget op. 

hvor langt er du henne?

Øv altså. Lyder til du virkelig har ondt. Jeg håber det er blevet bedre i dag! 

jeg er 11+5

Anmeld Citér

16. februar 2022

Love Angel

Mor til 4
Stjernen15 skriver:

Øv altså. Lyder til du virkelig har ondt. Jeg håber det er blevet bedre i dag! 

jeg er 11+5

Jeg kan stadig mærke en snært af det. 
men det bliv markant bedre. Og fik sovet godt i nat. 

og okay, hvornår skal du til NF scanning?

Anmeld Citér

16. februar 2022

Stjernen15

Love Angel skriver:

Jeg kan stadig mærke en snært af det. 
men det bliv markant bedre. Og fik sovet godt i nat. 

og okay, hvornår skal du til NF scanning?

Årh hvor godt - intet bedre end en skøn nattesøvn

jeg har bestilt tid til på fredag hvor jeg er 12+0, så det er snart

Anmeld Citér

16. februar 2022

Love Angel

Mor til 4
Stjernen15 skriver:

Årh hvor godt - intet bedre end en skøn nattesøvn

jeg har bestilt tid til på fredag hvor jeg er 12+0, så det er snart

Årh ja, jeg elsker et godt nattesøvn  

og årh hvor dejligt. 
jeg har fået en tid til D. 2 marts hvor jeg vil være 12+4. Der er desværre længe til føler jeg.

Anmeld Citér

16. februar 2022

Stjernen15

Love Angel skriver:

Årh ja, jeg elsker et godt nattesøvn  

og årh hvor dejligt. 
jeg har fået en tid til D. 2 marts hvor jeg vil være 12+4. Der er desværre længe til føler jeg.

Øv ja, der er længe til! 

Nå nu fik jeg en indkaldelse til nakkefoldsscanning på hospitalet, så det bliver først den 26. Februar jeg skal scannes. Typisk når man lige har bestilt tid i det private og havde sat sig op til at skulle se baby på fredag. Så kan godt forstå du føler der er længe til 2. Marts, jeg synes bare det at skulle vente en uge længere er udholdeligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.