Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2022

Darling

Love Angel skriver:

Okay ja det er heldigt når man har moderkagen ved ryggen så kan man rigtig mærke babyens kraftig spark 

gid min også lå ved ryggen. Det pænt træls at den ligger foran øv

Jeg har også mærket ham fra uge 16, og det forstår jeg godt

Jeg er glad for det specielt så min kæreste også kan være en del af at mærke ham, han har mærket ham i 2 uger nu og har været lidt misundelig når jeg har sagt at der var endnu et spark og det kan jeg godt forstå men nu kan jeg åne lettet op igen. Jeg overvejer også at snakke med lægen eller jordemoderen om min nervøsitet, det er ikke rart for mig at have det sådan her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Darling skriver:

Jeg har også mærket ham fra uge 16, og det forstår jeg godt

Jeg er glad for det specielt så min kæreste også kan være en del af at mærke ham, han har mærket ham i 2 uger nu og har været lidt misundelig når jeg har sagt at der var endnu et spark og det kan jeg godt forstå men nu kan jeg åne lettet op igen. Jeg overvejer også at snakke med lægen eller jordemoderen om min nervøsitet, det er ikke rart for mig at have det sådan her

Årh hvor dejligt for jer. Det er det største man kan opleve. At mærke den lille i maven og når man så bliver forældre. Fantastisk følelse 

og ja god ide snak med jordemoder eller læge når du har det på den måde. Men forstår godt. Du er både førstegangs gravid og ikke nok med det så har i mistet nogle gange. Og ved det hammer svært, men prøv at nyde det. Det er en vidunderlig tid at være gravid og mærke den bette inde i maven

Anmeld Citér

27. maj 2022

Darling

Jeg mærker masser liv igen, jeg tror bare han havde lagt sig et sted hvor det var svært for mig at mærke tydeligt

Anmeld Citér

27. maj 2022

Love Angel

Mor til 4
Darling skriver:

Jeg mærker masser liv igen, jeg tror bare han havde lagt sig et sted hvor det var svært for mig at mærke tydeligt

Det godt du igen er rolig

Anmeld Citér

24. august 2022

Soife

Hej alle 

Jeg fik pludselig lyst til at høre hvordan det står til hos jer?

Er selv 36+1 i dag, og har en dejlig aktiv dreng i maven som er vurderet til 2800g ved JM i sidste uge. Min mave er sunket de sidste par dage, han ligger rigtigt og synes det hele føles meget tungt forneden efterhånden

Anmeld Citér

24. august 2022

Love Angel

Mor til 4
Soife skriver:

Hej alle 

Jeg fik pludselig lyst til at høre hvordan det står til hos jer?

Er selv 36+1 i dag, og har en dejlig aktiv dreng i maven som er vurderet til 2800g ved JM i sidste uge. Min mave er sunket de sidste par dage, han ligger rigtigt og synes det hele føles meget tungt forneden efterhånden

hej med dig.

årh hvor går tiden stærk. Ligepludselig er man høj gravid.  
jeg er noget længere henne end dig. Jeg er idag 38+3. Og det føles tungt nu. Døjer meget med væske i kroppen, og er meget besvær. Kan ikke rigtig bukke mig og har svært ved at rejse mig når jeg har sat mig ned eller lagt mig i sengen. Også selvf finde en ordentlig stilling at sove i. 
men det er små ting ellers har jeg en nem graviditet.

jeg skulle ha været til jordmoder, men måtte aflyse, så fik en tid til D.31 august.

Anmeld Citér

24. august 2022

Soife

Love Angel skriver:

hej med dig.

årh hvor går tiden stærk. Ligepludselig er man høj gravid.  
jeg er noget længere henne end dig. Jeg er idag 38+3. Og det føles tungt nu. Døjer meget med væske i kroppen, og er meget besvær. Kan ikke rigtig bukke mig og har svært ved at rejse mig når jeg har sat mig ned eller lagt mig i sengen. Også selvf finde en ordentlig stilling at sove i. 
men det er små ting ellers har jeg en nem graviditet.

jeg skulle ha været til jordmoder, men måtte aflyse, så fik en tid til D.31 august.

Så er det også lige rundt om hjørnet hva

Dejligt at du ikke har været besværet før nu! Den kan jeg heldigvis følge trop på - men jeg saaaavner at kunne ligge ordentligt ned når jeg skal sove - mine baller sover hele tiden, så jeg håber at lidt massage kan hjælpe på fredag

Spændende hvad JM siger til dig så - har du en fornemmelse? 

Anmeld Citér

24. august 2022

Love Angel

Mor til 4
Soife skriver:

Så er det også lige rundt om hjørnet hva

Dejligt at du ikke har været besværet før nu! Den kan jeg heldigvis følge trop på - men jeg saaaavner at kunne ligge ordentligt ned når jeg skal sove - mine baller sover hele tiden, så jeg håber at lidt massage kan hjælpe på fredag

Spændende hvad JM siger til dig så - har du en fornemmelse? 

Ja det er det.  Og alle siger at man føder før termin når man er fleregangsfødende. Men jeg ved sku ikke. Fordi med mit første barn fødte jeg 41+1 og med mit andet barn fødte jeg 41+2.  Så er død spændt her 3 gang

Og når okay. Hos mig er det når jeg sover også vågner så sover den ene hånd. Det skifter, nogle gange er det højere og nogle gange er det Venstre. 
og ved ikke måske 3kg

Anmeld Citér

24. august 2022

Soife

Love Angel skriver:

Ja det er det.  Og alle siger at man føder før termin når man er fleregangsfødende. Men jeg ved sku ikke. Fordi med mit første barn fødte jeg 41+1 og med mit andet barn fødte jeg 41+2.  Så er død spændt her 3 gang

Og når okay. Hos mig er det når jeg sover også vågner så sover den ene hånd. Det skifter, nogle gange er det højere og nogle gange er det Venstre. 
og ved ikke måske 3kg

Det med hænderne har jeg også samtidigt - jeg kan få helt klaustrofobi ved tanken om at skulle sove, fordi jeg ved det ikke bliver fedt

Spændende spændende! 

Anmeld Citér

25. august 2022

Darling

Det går også godt her, jeg er 35+3 nu jeg døjer lidt med væske i mine fødder og i mine hænder også har jeg så meget halsbrand at jeg næsten ikke sover om natten og intet tager det glæder mig til han sætter sig fast og forhåbentlig synker længere ned i mit bækken så jeg kan få noget mere plads og forhåbentligt slipper for halsbrand og sure opstød håber ikke jeg går tiden ud, for jeg orker ikke mere min krop er tung og træls nu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.