Terminsgruppe September 2022

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Love Angel skriver:

Hehe ja det rigtig nok.  
men det skrækkeligt. Sådan har jeg slet ikke haft det med de andre 2. 
men den her gang har jeg følelsen af panik og mega nervøs. Men der intet for end at slappe af.

Mhh forstår dig godt. Jeg havde nok også været noget mere nervøs hvid jeg ikke var blevet scannet 10+. Men chancen for at det ser rigtig fint ud, når nu du er nået så langt er jo kæmpe stor! Husk det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommersol2021 skriver:

Mhh forstår dig godt. Jeg havde nok også været noget mere nervøs hvid jeg ikke var blevet scannet 10+. Men chancen for at det ser rigtig fint ud, når nu du er nået så langt er jo kæmpe stor! Husk det 

Ja det ved jeg. 
Minder mig selv om nogle gange at når de nu første 12 følsomme uger er jeg forbi nu. Så er det vildt stort. 
Og ja det må ha været dejligt at blive scannet også i uge 10. 
men nu har jeg ventet så længe, så nu skal jeg bare hold ud til imorgen.

Anmeld Citér

1. marts 2022

Stjernen15

Jeg var afsted til nf i lørdags og alt så heldigvis fint ud. Min termin er den 2/9 på min datters fødselsdag  jeg er 13+4 idag. 

Anmeld Citér

1. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Stjernen15 skriver:

Jeg var afsted til nf i lørdags og alt så heldigvis fint ud. Min termin er den 2/9 på min datters fødselsdag  jeg er 13+4 idag. 

Tillykke med den veloverstået NF

jeg skal til NF imorgen. Og er ved at gå til af nervøsitet. 
men må lige hold ud indtil imorgen.

Anmeld Citér

1. marts 2022

Stjernen15

Love Angel skriver:

Tillykke med den veloverstået NF

jeg skal til NF imorgen. Og er ved at gå til af nervøsitet. 
men må lige hold ud indtil imorgen.

Åh hold ud! Håber ikke du har fået en alt for sent tid. Jeg krydser fingre for alt er som det skal være. Jeg nærmest holdte vejret da damen scannede mig indtil hun bekræftede alt var OK

Anmeld Citér

1. marts 2022

Love Angel

Mor til 4
Stjernen15 skriver:

Åh hold ud! Håber ikke du har fået en alt for sent tid. Jeg krydser fingre for alt er som det skal være. Jeg nærmest holdte vejret da damen scannede mig indtil hun bekræftede alt var OK

Det kan jeg godt forstår. 
og først fik jeg en tid kl 8:10 

men igår fik jeg et brev fra dem igen om at de har lavet min tid til kl 17:55 i stedet.  Pisse træls. Men det positive er heldigvis at det jo samme dag. Det godt de ikke rykket det flere dage. 
Mega træls at få rykket på tiden når nu jeg kunne få det overstået tidlig om morgenen. Men godt at det kun er tiden der bliv ændret og ikke dagen.

Anmeld Citér

2. marts 2022

HappyCamper

Sommersol2021 skriver:

Vi så en meeeget livlig og fin bebs til NF i dag.  Nu glæder jeg mig til at kunne fortælle det til venner og familie 

Sikke en fin lille baby! :-)

Er det ikke dejligt at scanningen er overstået og I kan fortælle til resten af verden? 

Anmeld Citér

2. marts 2022

HappyCamper

Love Angel skriver:

Det kan jeg godt forstår. 
og først fik jeg en tid kl 8:10 

men igår fik jeg et brev fra dem igen om at de har lavet min tid til kl 17:55 i stedet.  Pisse træls. Men det positive er heldigvis at det jo samme dag. Det godt de ikke rykket det flere dage. 
Mega træls at få rykket på tiden når nu jeg kunne få det overstået tidlig om morgenen. Men godt at det kun er tiden der bliv ændret og ikke dagen.

Pøj pøj med i dag.. :-)

Anmeld Citér

2. marts 2022

HappyCamper

Jeg skal til NF den 11. marts, hvor jeg vil være 13+1 i følge den tidlige scanning som jeg kom til at tage til i går. Jeg er simpelthen alt for utålmodig! :-)

Anmeld Citér

2. marts 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
HappyCamper skriver:

Sikke en fin lille baby! :-)

Er det ikke dejligt at scanningen er overstået og I kan fortælle til resten af verden? 

Tak!

Jo det er så dejligt. Nu føler jeg endelig jeg kan glæde mig også. Det bliver godt med din NF d. 11 også!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.