Hvordan kommer man igennem det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Du svarede slet ikke på spørgsmålet, ville du seriøst vælge at melde forældre til kommunen som ikke ville lade deres barn opererer et implantat med høreapparat? 
Er du bange for at svare på det? Du står måske ikke ved det du selv har skrevet?

Jeg har ikke nævnt kommunen på noget tidspunkt så jeg ved ikke hvorfor du er så kæk på min bekostning og kommer med underlige beskyldninger.

Men når du nu spørger så nej, det ville jeg da selvfølgelig ikke da det i sidste ende er forældrenes valg. Til gengæld forholder du dig på ingen måde til om det er i orden at sætte sine egne behov over barnets livskvalitet i den her sammenhæng. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2021

Anonym

IenFart skriver:

Jeg har ikke nævnt kommunen på noget tidspunkt så jeg ved ikke hvorfor du er så kæk på min bekostning og kommer med underlige beskyldninger.

Men når du nu spørger så nej, det ville jeg da selvfølgelig ikke da det i sidste ende er forældrenes valg. Til gengæld forholder du dig på ingen måde til om det er i orden at sætte sine egne behov over barnets livskvalitet i den her sammenhæng. 

Så du vælger bare at fortsætte en dialog jeg havde med en anonym? -virker usansansynligt. Lyder mere til at du har fortrudt hvad du har skrevet.

Er det dig er der blevet dommer over hvad der er livskvalitet og hvad der ikke er?

det at have et implantat der kan give infektion og begrænsninger i hverdagen er ikke livskvalitet for alle, du tænker kun på hørelsen og fordi at du aldrig selv har prøvet at undvære den, er det åbentbart umuligt for dig at forestille dig at leve uden

I stedet for at have så meget fokus på hvad andre burde gøre, skulle du prøve at øve dig i at at sætte dig i andres sted 

Anmeld Citér

31. december 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Så du vælger bare at fortsætte en dialog jeg havde med en anonym? -virker usansansynligt. Lyder mere til at du har fortrudt hvad du har skrevet.

Er det dig er der blevet dommer over hvad der er livskvalitet og hvad der ikke er?

det at have et implantat der kan give infektion og begrænsninger i hverdagen er ikke livskvalitet for alle, du tænker kun på hørelsen og fordi at du aldrig selv har prøvet at undvære den, er det åbentbart umuligt for dig at forestille dig at leve uden

I stedet for at have så meget fokus på hvad andre burde gøre, skulle du prøve at øve dig i at at sætte dig i andres sted 

Jeg fortsatte ikke dialogen, jeg bød ind med en mening sådan som det nu fungerer på et forum. Jeg ved ikke hvorfor du har så travlt med at sætte dommer-mærkater på andre som ikke er enige i din holdning. Så jeg tror bare jeg stopper en ellers interessant diskussion.

Jeg er iøvrigt i nær familie med en uddannet tegnsprogstolk. Du har ikke den fjerneste idé om, hvad jeg ved og ikke ved i den her sammenhæng. Godt nytår.

Anmeld Citér

31. december 2021

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ienfart har deltaget i debatten her fra begyndelsen og bl.a. svaret på dit første indlæg. Blot til info. 
Jeg står af her, da dine tilbagevendende personangreb til højre og venstre umuliggør en debat om selve sagen. 
Godt nytår, ikke desto mindre

Anmeld Citér

31. december 2021

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Det lyder som om på dine svar at du har haft nogle kedelige oplevelser med operationer og sunhdhedhedsvæsnet på anden måde, men lad være med at angribe personen, du kommer hurtigst til at lyde ret usaglig, "når du går efter manden og ikke bolden"

Anmeld Citér

31. december 2021

Mortiltreogmåskefire

IenFart skriver:

Jeg fortsatte ikke dialogen, jeg bød ind med en mening sådan som det nu fungerer på et forum. Jeg ved ikke hvorfor du har så travlt med at sætte dommer-mærkater på andre som ikke er enige i din holdning. Så jeg tror bare jeg stopper en ellers interessant diskussion.

Jeg er iøvrigt i nær familie med en uddannet tegnsprogstolk. Du har ikke den fjerneste idé om, hvad jeg ved og ikke ved i den her sammenhæng. Godt nytår.

Det er dig der leger dommer, men du skal vide at du er dygtig til det, lige så dygtig som du er bedrevidende  så fint.

Du virker til at være en rigtig sød og empatisk person og jeg ønsker dig det Aller bedste nytår

Anmeld Citér

31. december 2021

Mortiltreogmåskefire

Mor og meget mere skriver:

Ienfart har deltaget i debatten her fra begyndelsen og bl.a. svaret på dit første indlæg. Blot til info. 
Jeg står af her, da dine tilbagevendende personangreb til højre og venstre umuliggør en debat om selve sagen. 

Det har været spændende at skrive med dig godt nytår også til dig

Anmeld Citér

31. december 2021

Mortiltreogmåskefire

Mor og meget mere skriver:

Det har været spændende at skrive med dig  godt nytår også til dig

Anmeld Citér

1. januar 2022

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mortiltreogmåskefire skriver:

Det er dig der leger dommer, men du skal vide at du er dygtig til det, lige så dygtig som du er bedrevidende  så fint.

Du virker til at være en rigtig sød og empatisk person og jeg ønsker dig det Aller bedste nytår

Jeg har ophævet din anonymitet. 

Jeg har gentagende gange advaret dig om din tone i debatten. 

Jeg vil stærkt anbefale dig at genoverveje din opførsel- hvis du ønsker at fortsætte på sitet.

Anmeld Citér

2. januar 2022

AnoMor

Årh hvor må det være frygteligt. Kan slet ikk sætte mig ind i hvordan jeg selv ville have det. kæmpe krammer til dig.

Jeg ved godt på det ingen som helst måde er der samme. Men min søn er også født med en misdannelse. Og hans far og jeg var også super bekymrede for hvordan han skulle klare sig og om det ville blive problem når han blev voksen osv. og blev opereret da han var 7 uger gammel. 
jeg meldte mig ind i en facebook gruppe med forældre til børn med samme misdannelse og voksne der havde selv samme. Og jeg stillede alle spørgsmål jeg havde. Det hjalp mig rigtig meget. 

måske det kunne være en mulighed at få lettet lidt af angsten. Hvis du kan finde nogen der har stået i lignende situation du kan snakke med om gode oplevelser omkring operationen og efter osv. 

ønsker ihverfald jer alle held og lykke. Er sikker på det kommer til at gå godt. Vores kirurger idag er heldigvis yderst kompetente.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.