Anonym skriver:
Har har en isoleret ganespalte, han er åben hele vejen fra svælg og frem til tænder.
Tusind tak for dit skriv. Føler ofte jeg er alene om at finde det svært, og at andre er meget stærkere end jeg er. Føler jeg fejler som mor og menneske, når det er så svært for mig at lade ham opereres. Kan slet ikke slappe af i det.
Du er ikke alene om at føle det, tror jeg alle ville - mine børn har ikke været igennem en operation, men jeg ved med sikkerhed, at jeg ville være så bange, men også at den følelse ikke måtte vises for børnene og ikke mindst ikke måtte stoppe for en handling, som vil betyde bedre livskvalitet for mine børn.
Jeg er bange tit, anser det som en del af det at være mor, jeg var bange første gang de ville cykle alene i skole (og anden gang og 100. Gang), jeg er er bange når min nu store datter fester, når hun rejser alene, jeg er bange når de kravler op øverst i et kæmpe legetårn, jeg er bange så mange gange. Men jeg ved også, at min frygt ikke må bremse dem, og hvis du er et sted, hvor din angst kan bremse, så vil jeg håbe, at du rækker hånden ud og får hjælp. Du er ikke alene om at være bange, du fejler absolut ikke som mor, du er bare mor, og skal lære at håndtere de følelser man har som mor, så du kan give slip i det omfang det er nødvendigt fx så din søn kan få den operation som vil være godt for ham.
Anmeld
Citér