Tak for jeres input.
Alt er købt online, så desværre kan mange af gaverne ikke byttes, uden man skal til at rette henvendelse til gavegiveren, sende retur osv. Det har vi kun gjort med dobbeltgængerne. Jeg er heller ikke specielt glad for at bytte, kun hvis gaven er helt ved siden af f.eks. hvis jeg fik en slankebog eller tøj, jeg aldrig ville gå i. Men et tæppe, der ikke lige er 100 procent mig, det gemmer jeg.
Da mange af gaverne faktisk er ret billige er det svært at bytte dem, for det kan være svært at finde noget "sejt" i den prisklasse og hvor alle gaver måske tidligere bare var købt i BR eller Legekæden, så er de nu købt i mange forskellige onlinebutikker...
Og han er desværre ikke god til som sådan selv at vurdere, hvad han ønsker sig, for så er det måske en kæmpe robot, der kan skyde og som man skal være 8 år for at bruge eller en kuglebane til 1500 kr.! Og da han samtidig er meget specifik, så er det ikke altid godt nok, hvis man så bare køber noget, der ligner...
Han er også enormt følsom og skuffelsen juleaften og dagen efter var meget stor. Hans skuffelse har lagt sig lidt nu...
Men vi arbejder også lidt med at rumme følelser som skuffelse og misundelse. Det er jo svært selv som voksen!
Anmeld
Citér