True en anden person

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det kan man jo så sige i skulle have tænkt på noget før inden i begyndte at skrive sammen. Men igen nu aner vi ikk hvad de skriverier har handlet om. Men hvis de er helt uskyldige så kan jeg ikk se hvorfor du så ikk bare viser din kæreste beskederne sådan så han kan se at der ikk er noget at være såret over eller hvad han end føler. 
men hvis du ikk vil have han ser dem. Så viser det jo at der er skrevet ting der ikk skal skrives når man er i et forhold også må i tage konsekvenserne hvad de end måtte være. 

men trusler som fysisk vold osv er aldrig i orden. 

Ved ikk lige hvorfor mit svar blev anonymt. Må have ramt anonym knappen. Men den gemmer jeg mig altså ikk bag så giver lige mig selv til kende her 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ved ikk lige hvorfor mit svar blev anonymt. Må have ramt anonym knappen. Men den gemmer jeg mig altså ikk bag så giver lige mig selv til kende her 

Jamen jeg er helt med på, hvad det kan have af konsekvenser ift. hans mistillid til mig, at han kan gå fra mig eller jeg går fra ham eller at vi bliver enige. Men at det skal have konsekvenser, som kommer til at handle om alt muligt andet end selve "utroskabet", og faktisk en ret alvorlig konsekvens... nu vil jeg ikke uddybe, men det er ude af proportioner. Man kan jo godt ønske en masse negative ting, ligesom man kan have lyst til at tæve en, fordi man er vred, men man gør det ikke.

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jamen jeg er helt med på, hvad det kan have af konsekvenser ift. hans mistillid til mig, at han kan gå fra mig eller jeg går fra ham eller at vi bliver enige. Men at det skal have konsekvenser, som kommer til at handle om alt muligt andet end selve "utroskabet", og faktisk en ret alvorlig konsekvens... nu vil jeg ikke uddybe, men det er ude af proportioner. Man kan jo godt ønske en masse negative ting, ligesom man kan have lyst til at tæve en, fordi man er vred, men man gør det ikke.

Det er vi skam helt enige om. Men nu er truslen jo faldet og den kan du ikke ændre på. Det eneste du kan gøre nu er at tale med din kæreste og finde ud af hvordan i rykker videre herfra, om det er sammen eller hver for sig også tage konsekvenserne for dine handlinger både for dig og dine børn og det ry osv du måtte få. 

jeg er ikk helt sikker på hvad det er for et svar du søger herinde må jeg indrømme. For det lyder meget som om at du prøver at forsvare sine handlinger og er mere bekymret for konsekvenserne for sig og ham du har skrevet med end du er bekymret for din kæreste og jeres forhold. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Altså hvorfor skulle ham du har skrevet med blive fyret eller forflyttet? Du siger at i har skrevet helt uskyldigt så hvis din kærestes trussel består i at gå til jeres chef, så vil jeg da egentlig mere tænke at chefen reagerer negativt over for dig fordi det er en forstyrrelse af arbejdsmiljøet. Din kollega har jo ikke gjort noget galt så ville da tro det var dig der ville blive fyret/forflyttet pga. det drama det ville medføre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.