Anonym skriver:
Det er det ikke nej. Det er mig, som har skrevet med vedkommende, og min kæreste er gået bag min ryg og spurgt ham ud og truet med konsekvenser, hvis han løj. Man kan sige, at jeg selvfølgelig jo så også er gået bag hans ryg, da jeg ikke har fortalt min kæreste, at jeg har skrevet med ham. Men det er der mange årsager til. Bl.a. pga hans reaktion, fordi der aldrig er sket noget og det har aldrig været meningen og nogle andre personlige årsager, som jeg ikke behøver komme nærmere ind på...
I hvert fald, han har ingen beviser, der er aldrig sket noget og jeg har virkelig svært ved at forholde mig til truslen... både fordi det er en trussel, men også fordi det er bag min ryg og uden beviser
Reelt har du vel forholdt oplysninger, fordi du måske godt vidste at det du og den anden havde gang i, ikke er/var okay?
Din kæreste bør slet ikke true et andet menneske, så nemt er det. Du og din kæreste har et problem, og det er noget I skal klare sammen, uden den anden gut.
Så jeg tænker at DU har en ret stor opgave foran dig - du skal sikkert have mange lange ærlige snakke med din kæreste om dit "sidespring", samt snakke om at det han har gang i lige nu slet ikke er i orden. Måske er du nødt til at lade din kæreste læse jeres beskeder, så det på den måde ikke bliver ved med at være noget mystisk?
Beviser er reelt set slet ikke det vigtige, for du vel (forhåbentlig) erkendt, at der har foregået noget, som ikke skulle? Og dermed at det, det fremtidige I skal arbejde på - eller reelt skal du nok lave det meste arbejde.
Anmeld
Citér