True en anden person

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Man kan sagtens lade en bemærkning falde om utroskabet, eller tage en snak - men der er bare langt til trusler. 

Det handler ikke om at lade som ingenting, det handler om hvorvidt det slet ikke er okay at true andre mennesker.

Måske du skal uddybe lidt hvad der foregår, for i min optik køre du lidt i samme rille mht dine spørgsmål.

Svaret fra mig vil være det samme hele tiden: NEJ det er IKKE okay at true.

Jo, jeg er bare bange for at blive for specifik... jeg ved godt, jeg er anonym men alligevel. Jeg ønsker nemlig ingen konsekvenser for vedkommende. Jeg kan også godt forstå følelsen af vrede, som der bliver skrevet men truslen har jeg virkelig svært ved at forholde mig til.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jo, jeg er bare bange for at blive for specifik... jeg ved godt, jeg er anonym men alligevel. Jeg ønsker nemlig ingen konsekvenser for vedkommende. Jeg kan også godt forstå følelsen af vrede, som der bliver skrevet men truslen har jeg virkelig svært ved at forholde mig til.

Jeg gætter at det er dig, som har modtaget truslen?

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Nu bliver jeg sikkert upopulær men hvis jeg f.eks. tog min mand i at have en affære med sin chef eller kollega og sådanne forhold var imod reglerne på deres arbejdsplads så ville jeg sende billeder af beviserne til deres HR-afdeling. Men jeg ville aldrig true nogen. 

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Nu bliver jeg sikkert upopulær men hvis jeg f.eks. tog min mand i at have en affære med sin chef og sådanne forhold var imod reglerne på deres arbejdsplads så ville jeg sende billeder af beviserne til deres HR-afdeling. Men jeg ville aldrig true nogen. 

Men hvorfor? Jeg dømmer dig ikke. Folk handler på hver sin måde. Jeg undre mig bare hvorfor man skal ødelægge chefens liv fordi ens mand har været er røvhul 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

AnoMor skriver:

Men hvorfor? Jeg dømmer dig ikke. Folk handler på hver sin måde. Jeg undre mig bare hvorfor man skal ødelægge chefens liv fordi ens mand har været er røvhul 

Bitter retfærdighed.

Anmeld Citér

16. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nu bliver jeg sikkert upopulær men hvis jeg f.eks. tog min mand i at have en affære med sin chef eller kollega og sådanne forhold var imod reglerne på deres arbejdsplads så ville jeg sende billeder af beviserne til deres HR-afdeling. Men jeg ville aldrig true nogen. 

Hvorfor?

Jeg mener det er ægtefællen som er idioten, og denne kan man blive skilt fra. Men hvorfor ødelægge andre folks liv, på baggrund af noget, som i min optik hører under privatlivet.

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Bitter retfærdighed.

Okay fair nok. Var bare nysgerrig. 

Har aldrig forstået den tankegang. Har oplevet utroskab to gange selv. Og har aldrig været sur på kvinderne eller følt nogen form for bitterhed overfor dem. De var mig ikke utro. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Jeg gætter at det er dig, som har modtaget truslen?

Det er det ikke nej. Det er mig, som har skrevet med vedkommende, og min kæreste er gået bag min ryg og spurgt ham ud og truet med konsekvenser, hvis han løj. Man kan sige, at jeg selvfølgelig jo så også er gået bag hans ryg, da jeg ikke har fortalt min kæreste, at jeg har skrevet med ham. Men det er der mange årsager til. Bl.a. pga hans reaktion, fordi der aldrig er sket noget og det har aldrig været meningen og nogle andre personlige årsager, som jeg ikke behøver komme nærmere ind på...

I hvert fald, han har ingen beviser, der er aldrig sket noget og jeg har virkelig svært ved at forholde mig til truslen... både fordi det er en trussel, men også fordi det er bag min ryg og uden beviser

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Hvorfor?

Jeg mener det er ægtefællen som er idioten, og denne kan man blive skilt fra. Men hvorfor ødelægge andre folks liv, på baggrund af noget, som i min optik hører under privatlivet.

Chefen/kollegaen vælger jo at blive en del af ens privatliv ved at have en affære med ens mand og hvis intime forhold er imod reglerne på deres arbejdsplads så synes jeg det er fair at der er konsekvenser for dem begge. Ret skal være ret. 

Anmeld Citér

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Det er det ikke nej. Det er mig, som har skrevet med vedkommende, og min kæreste er gået bag min ryg og spurgt ham ud og truet med konsekvenser, hvis han løj. Man kan sige, at jeg selvfølgelig jo så også er gået bag hans ryg, da jeg ikke har fortalt min kæreste, at jeg har skrevet med ham. Men det er der mange årsager til. Bl.a. pga hans reaktion, fordi der aldrig er sket noget og det har aldrig været meningen og nogle andre personlige årsager, som jeg ikke behøver komme nærmere ind på...

I hvert fald, han har ingen beviser, der er aldrig sket noget og jeg har virkelig svært ved at forholde mig til truslen... både fordi det er en trussel, men også fordi det er bag min ryg og uden beviser

Din kæreste har efter min mening handlet helt forkert. For nej, han skulle aldrig have kontaktet den mand du har skrevet med. Han skulle i stedet have konfronteret dig med det. Nu ved jeg ikk hvad i har skrevet om og det vedkommer heller ikke mig overhovedet. Men hvis det er seksuelle beskeder (som jeg vil betegne som utroskab) så er han i sin gode ret til at være sur på dig og slå op osv. men hvis jeres samtaler du og denne mand imellem har været uskyldig venskab/kollega beskeder. Så ville jeg nok overveje mit forhold til kæresten en ekstra gang udfra hans reaktion 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.