True en anden person

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Var han utro med kvinder du havde mødt eller som kendte til dig? I sådanne tilfælde synes jeg det er svært ikke er være vred på dem begge. 

Nej det var ikk nogen jeg kendte. Men den ene kendte til mig. Og vidste også hvem hun var. Men nej. Var stadig ikk sur på hende. Kun ham. 
Det eneste tidspunkt jeg ville blive sur på kvinden er hvis det var en veninde. For den slags gør man ikk mod veninder. Eller venner for den sags skyld 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan ville du selv have det hvis din kæreste skrev og udvekslede billeder med en anden pige bag din ryg?

Jeg har selv været i din kærestes sko og det er virkelig sårende! Du siger at der står ting der kan misforstås og at der aldrig skulle ske noget mellem jer men den køber jeg ikke. Hvis det var uskyldigt ville du ikke have haft behov for at holde det hemmeligt for din kæreste.

Selvfølgelig er det ikke i orden at true et andet menneske og hvis I har haft problemer i mange år og din kæreste ikke er villig til at gøre noget for at forbedre det så gå dog fra ham. Intet kan retfærdiggøre utroskab. 

Vi har ikke udvekslet billeder, kun skrevet. Ikke at det retfærdiggør det! Men jeg har aldrig nogensinde været tæt på manden i virkeligheden og det har aldrig været meningen, at der skulle ske noget. Selvfølgelig er det sårende! Men det retfærdiggør på ingen måder er trussel mod ham. Han må gerne være sur på ham, det er klart. Men jeg mener, han må rette sin vrede på mig, fordi hvis min kæreste sørger for, at det får konsekvenser for ham, så har det endnu større konsekvenser for rigtig mange og det har uretfærdigt store konsekvenser for ham ift hvad der er sket/ikke sket. Men det tænker en såret mand ikke nødvendigvis over.

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Vi har ikke udvekslet billeder, kun skrevet. Ikke at det retfærdiggør det! Men jeg har aldrig nogensinde været tæt på manden i virkeligheden og det har aldrig været meningen, at der skulle ske noget. Selvfølgelig er det sårende! Men det retfærdiggør på ingen måder er trussel mod ham. Han må gerne være sur på ham, det er klart. Men jeg mener, han må rette sin vrede på mig, fordi hvis min kæreste sørger for, at det får konsekvenser for ham, så har det endnu større konsekvenser for rigtig mange og det har uretfærdigt store konsekvenser for ham ift hvad der er sket/ikke sket. Men det tænker en såret mand ikke nødvendigvis over.

Du skrev billeder i dit forrige svar?

Har den anden mand kone og børn eftersom du skriver at det ville få konsekvenser for rigtig mange hvis din kæreste gør alvor af sin trussel?

Din kæreste burde ikke have truet ham men du burde heller ikke have gået bag om ryggen på ham og brudt tilliden mellem jer. Så nu er spørgsmålet om I bliver sammen og arbejder på jeres forhold eller om I går hver til sit. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har den anden mand kone og børn eftersom du skriver at det ville få konsekvenser for rigtig mange hvis din kæreste gør alvor af sin trussel?

Din kæreste burde ikke have truet ham men du burde heller ikke have gået bag om ryggen på ham og brudt tilliden mellem jer. Så nu er spørgsmålet om I bliver sammen og arbejder på jeres forhold eller om I går hver til sit. 

Så misforstod jeg.. han har fundet billeder på min telefon, som han tror jeg har udvekslet med ham og så var der billede af ham, som var et helt almindeligt et, som jeg har haft sendt til min veninde, men vi har selvfølgelig skrevet sammen og det hele blandet sammen synes han selvfølgelig er mærkeligt og det kan jeg sagtens forstå. Det var også inden han fandt ud af jeg havde skrevet med ham (men ikke om hvad) at han gik til ham og truede ham.

Anmeld Citér

16. december 2021

Soonmom

For mig er ved "at true" tale om noget som tæsk/vold/det der er værre.

Men jo jeg synes faktisk gerne man må gå til den anden person og give udtryk for at det bare slet ikke er iorden (forudsat at du selvfølgelig er 100% sikker på at personen vidste at kæresten var i forhold)

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

For mig er ved "at true" tale om noget som tæsk/vold/det der er værre.

Men jo jeg synes faktisk gerne man må gå til den anden person og give udtryk for at det bare slet ikke er iorden (forudsat at du selvfølgelig er 100% sikker på at personen vidste at kæresten var i forhold)

Jeg vil også give dig ret i, at han gerne måtte gå til vedkommende og fortælle, at det ikke er i orden, eller at han ikke bryder sig om det. Men det er jo heller ikke en trussel.

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan få konsekvenser for mig og ikke kun bare for mig, som jeg selv og min kæreste ved, men hele mit omdømme. Det kan potentielt få konsekvenser for mine egne børn og det vil blive et stempel måske for resten af livet. For ham, jeg har skrevet med, vil der være rigtig mange, som vil stille spørgsmålstegn ved, hvorfor han er blevet fyret eller forflyttet. 

Jeg vil ikke gå nærmere i detaljer, men det kan få større konsekvenser, end den sårede lige tænker. Ved godt at det at skrive med andre ikke nødvendigvis er i orden, men der er bare stadig ikke sket noget. Så det ville være helt ude af proportioner

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Jeg vil også give dig ret i, at han gerne måtte gå til vedkommende og fortælle, at det ikke er i orden, eller at han ikke bryder sig om det. Men det er jo heller ikke en trussel.

Nu har jeg lige læst alle dine svar igennem og det lyder ærlig talt som om at du går mere op i den anden mands følelser end din kærestes... hvis det er sådan du har det så bør du ikke blive sammen med din kæreste. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det kan få konsekvenser for mig og ikke kun bare for mig, som jeg selv og min kæreste ved, men hele mit omdømme. Det kan potentielt få konsekvenser for mine egne børn og det vil blive et stempel måske for resten af livet. For ham, jeg har skrevet med, vil der være rigtig mange, som vil stille spørgsmålstegn ved, hvorfor han er blevet fyret eller forflyttet. 

Jeg vil ikke gå nærmere i detaljer, men det kan få større konsekvenser, end den sårede lige tænker. Ved godt at det at skrive med andre ikke nødvendigvis er i orden, men der er bare stadig ikke sket noget. Så det ville være helt ude af proportioner

Det kan man jo så sige i skulle have tænkt på noget før inden i begyndte at skrive sammen. Men igen nu aner vi ikk hvad de skriverier har handlet om. Men hvis de er helt uskyldige så kan jeg ikk se hvorfor du så ikk bare viser din kæreste beskederne sådan så han kan se at der ikk er noget at være såret over eller hvad han end føler. 
men hvis du ikk vil have han ser dem. Så viser det jo at der er skrevet ting der ikk skal skrives når man er i et forhold også må i tage konsekvenserne hvad de end måtte være. 

men trusler som fysisk vold osv er aldrig i orden. 

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det kan man jo så sige i skulle have tænkt på noget før inden i begyndte at skrive sammen. Men igen nu aner vi ikk hvad de skriverier har handlet om. Men hvis de er helt uskyldige så kan jeg ikk se hvorfor du så ikk bare viser din kæreste beskederne sådan så han kan se at der ikk er noget at være såret over eller hvad han end føler. 
men hvis du ikk vil have han ser dem. Så viser det jo at der er skrevet ting der ikk skal skrives når man er i et forhold også må i tage konsekvenserne hvad de end måtte være. 

men trusler som fysisk vold osv er aldrig i orden. 

Lige mine tanker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.