Dejligt med en troll der sparker gang i den 
Jeg blev (uden pis) en helt del strammere efter fødsel nr 1. Og jeg blev klippet.
Efter nr 2 (hvor jeg ikke blev klippet) er jeg her 2 pr efter ret meget tilbage til mit udgangspunkt.
Min fødsel nr 1 tog 26 timer og min fødsel nr 2 3 timer.
jeg havde svært ved at gå længe pga klippet, så vil da ikke tænke på, hvad et kejsersnit havde givet af gener (for mig)
Nu er det jo heller ikke selve fødselen som er det helt store problem. Det er de 9 måneder med hormonændringer og organer der flyttes og skubbes. Og den ekstra vægt man får indvendigt.
Fødslen er jo muskelkraft, så det kan genoptrænes. Det kan et ar ikke.
Det samme med amning. Det er ikke amningen der er problemet i forhold til hængebryster. Det er de hormonændringer der efter graviditeten og mælken, som der naturligt hører med. Efter min første omgang amning kunne du ikke rigtig se, at jeg havde ammet. Men det kunne du efter graviditet nr 2. Fordi huden også udvider sig.
så bottomline er vel at det at blive gravid ændrer din krop. En del kan trænes tilbage eller bedre hvis ens krop har brug for hjælp. Det eneste der ikke kan trænes væk som sådan er dit arvæv fra kejsersnittet i din hud og dine organer
Så hvis man vitterligt går med tanken om at flækkekonen, så skal man liiiige tale med en fagperson i stedet for at se dårlige film.
måske man skulle stille det rigtige spørgsmål:
Hvorfor gennemgå kropsændringer, når du kan få sat dit eget genmateriale op i en anden kvindes krop og få hende til at blive skåret over eller flækket
…
Men dejlig provokation fra morgenstunden - det siger hvis noget om, at vi mangler reel info om kvindekroppen.
Anmeld
Citér