Anonym skriver:
vi har været gift i 4 år, har allerede haft en depression som jeg skulle have lykkepiller for,,, er bare så træt af at høre mig selv råbe og skrige af ham fordi jeg føler han er så pisse ligeglad med mig,,, han har altid været 'hard to get' og er selv den type men da vi blev gift var han jordens sødeste mand, vi har haft mnage op og ned ture i vores forhold og har bedt ham skride flere gange, og efter det er han blevet sådan her og det blev bare værre og værre, ved ik om det en form for straf for hva jeg har sagt når vi har været uvenner...
total kliche, men prøv at tænke over/skriv ned hvad det er der gør du bliver
er det for din skyld, børnenes, fordi du elsker ham, eller fordi du er bange for hvad der sker når du er alene, og uden den tryghed der alligevel er i at have en mand.
er der noget specielt han gør som du elsker, har du spurgt ham om de ting, om han er glad og tilfreds i forholdet, om han synes det køre,
man skal være 2 til at have et lykkeligt parforhold, men man kan godt være lykkelig alene 
når du har tænkt over det hele så ved du også hvad din beslutning er, fortæl ham så at du har gået med disse tanker og du er nået frem til den beslutning,
så håber jeg du fåer den reaktion du ønsker/drømmer om
Anmeld