qp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

mariamiss6

qp ja det er rigtigt, hvis du nu tænker dig rigtigt godt om ikke.... så ved du også godt hvor du skal finde svarene.... men ellers spørger du bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

qp

Jeg ved ikke helt hvor du mener jeg kan finde svarene?

Men ehm... så spørger jeg, hvordan er det dog gået til?? Og hvordan har DU det??

Jeg opfatter denne trådoprettelse som, at du gerne vil ud med noget offentligt.... Men hvis jeg tager fejl, så må du gerne svare i privaten.

Knus herfra....

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

Jeg ved ikke helt hvor du mener jeg kan finde svarene?

Men ehm... så spørger jeg, hvordan er det dog gået til?? Og hvordan har DU det??

Jeg opfatter denne trådoprettelse som, at du gerne vil ud med noget offentligt.... Men hvis jeg tager fejl, så må du gerne svare i privaten.

Knus herfra....

jamen jeg er skam ikke helt offentligt ude endnu, men det kan jeg da komme, jeg finder lige et link til dig....

og så tager jeg de bank der kommer ud af det.... jeg har tændt for isdronningen så jeg overlever nok

Anmeld

26. oktober 2009

qp

mariamiss6 skriver:

jamen jeg er skam ikke helt offentligt ude endnu, men det kan jeg da komme, jeg finder lige et link til dig....

og så tager jeg de bank der kommer ud af det.... jeg har tænt for isdronningen så jeg overlever nok

Glæder mig ....

Fornemmer lidt det handler om økonomi

Og mht IS dronningen, så bare sig til hvis du mangler råd....

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

Glæder mig ....

Fornemmer lidt det handler om økonomi

Og mht IS dronningen, så bare sig til hvis du mangler råd....

hehe min isdronning er lige så gammel som jeg selv, så hun er en erfaren dame hende....  Men tak alligevel, man kan aldrig vide om jeg vælger at udnytte dit tilbud...

Anmeld

26. oktober 2009

qp

mariamiss6 skriver:

https://www.baby.dk/debat/28745pi1/ordet-er-frit/jeg-har-moedt-en-fyr-.aspx

OMG....  jeg som troede du var en af de "gode piger" ... hehe!

Jamen er det godt eller skidt????

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

qp skriver:

Og jeg som troede at du havde gættet hvem det var der var ano så sent om aftenen den dag hahahahaha....

Nåh jamen jeg ved sgu ikke endnu om det hele er godt eller skidt. Hans reaktion har virkelig overrasket mig, fordi han virkelig er knust. Han kørte tidligt i morges, mens jeg sov på sofaen, efter vores snak. Og senere fandt jeg ham så hulkende i min seng. De var virkelig svært at se på sådan et stort brød bare hulke virkelig ukontrolleret, og ønske sig død. Jeg havde meget ondt af ham, og fik så dårlig samvittighed.

Men jeg har bestemt at jeg er nødt til at prøve at være mig selv, hvordan skl jeg ellers finde ud af om det er det der er det rigtige..... Det er selvfølgelig noget rigtig lort hvis jeg om nogen måneder fortryder det hele og mine chancer er brændte, men jeg ser ingen anden udvej lige nu.

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

qp skriver:

Forresten så ER jeg en af de gode piger, i hvert fald når jeg har forpligtelser, men jeg e rnok også bare forsømt, alt for længe tror jeg, og nu var de bare for sent at rette op på....

Jeg skal enten aldrig være sammen med ham igen, eller også så skal vi hver især finde en god og rar plads i livet, før vi kan bygge en god og rar plads sammen...

Anmeld

26. oktober 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Og jeg som troede at du havde gættet hvem det var der var ano så sent om aftenen den dag hahahahaha....

Nåh jamen jeg ved sgu ikke endnu om det hele er godt eller skidt. Hans reaktion har virkelig overrasket mig, fordi han virkelig er knust. Han kørte tidligt i morges, mens jeg sov på sofaen, efter vores snak. Og senere fandt jeg ham så hulkende i min seng. De var virkelig svært at se på sådan et stort brød bare hulke virkelig ukontrolleret, og ønske sig død. Jeg havde meget ondt af ham, og fik så dårlig samvittighed.

Men jeg har bestemt at jeg er nødt til at prøve at være mig selv, hvordan skl jeg ellers finde ud af om det er det der er det rigtige..... Det er selvfølgelig noget rigtig lort hvis jeg om nogen måneder fortryder det hele og mine chancer er brændte, men jeg ser ingen anden udvej lige nu.

Ahh ja det kan jeg godt forstå har været hårdt, at se. Men sådan har du vel også haft det når han selv har været ude og lave "noget lort"?... Jeg synes det lyder som en god idé det med "at finde dig selv".

Nej mht ano så havde jeg slet ikke gættet på dig, du skrev jo få dage forinden at du ville jeres forhold og forklarede virkelig, at det var det rette for dig... såååeh....

Men det skal så siges, at jeg undrede mig over at du skrev privat lige efterfølgende.... hehe

Hvad med ham den anden, ingen kontakt eller? ...........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.