syntes også at parterapi ville være en hjælp, tror det vil være noget andet når en udfrakommende kan fortælle hvad han laver af fejl,, han har så svært ved at se hvad han gør forkert, han er typen som i hans egne øjne aldrig laver fejl det er alle andre der er forkert på den,,, ved bare ikke om han ville kunne tag det seriøst at jeg syntes vi skal i parterapi han har meget svært ved at åbne op og fortælle hvad han virkelig føler,, han er meget indadvent som person, syntes bare det bliver værre og værre med årene, og er ikke i tvivl om at det har noget med hans opdragelse/barndom at gøre hans forældre har ALDRIG vist ham nogen form for kærlighed han fik kun at vide at han ikke duede til noget og intet var værd, og fik tæsk af hans far så voldsomme tæsk at han flere gange som barn var sengeliggende 1 uge af gangen,, han har aldrig så meget som lagt hånden på mig el vores børn el prøvede på det,, men han har svært ved at fortælle hvordan han har det og han ser følsomhed som et svagheds tegn,, han vil ikke erkende at hans barndom kunne være skyld i den måde han er på,, det skal lige siges at han har en lille bror på 25 som er en tro kopi af ham følelsesmæssigt og psykisk, og hans kæreste er også ved at gå ud af sit gode skind over hans opførelse,,, ved bare ikke hvordan jeg skal præsentere parterapi for ham uden det lyder som kritik el form for angreb for jeg ved det er sådan han vil tage det
Anmeld