Znuzke skriver:
Hvis du skal gå fra din kæreste, skal det være fordi det er det du vil! Ikke fordi der står en anden. Hvis du allerede nu tænker på hvad der måske sker om 5 mdr. når ham den nye bliver træt af dig, så går du på forkert grundlag!
Jeg har selv stået i din situation og jeg endte med at gå fra min mand, men skulle det igen ske at jeg mødte en fristelse, så ville jeg fjerne mig fra fristelsen (det var arbejds-relateret dengang). Jeg vil aldrig igen gå fra et forhold pga. en anden.
Men det lyder som en hyggelig nat, og hvis du derhjemme har et forhold der skranter, kan jeg sagens forstå at du føler dig helt nyforelsket. 
Det er svært at forklare, for det er ikke nødvendigvis fordi jeg tror jeg vil eller kan få et forhold til ham den anden, men SKULLE jeg nu gå fra kæresten, jamen så ville jeg da lige undersøge sagen nok, når jeg ikke lige havde børnene altså.
Det er nok bare det, at han ligesom fik åbnet mine øjne, sammen med samtaler jeg har haft med andre mennesker jeg kender. Og altså ja det var bare SÅ rart, det er MANGE år siden jeg har været SÅ afslappet, og bare haft det godt, og grinet og hygget mig, og bare været glad, bare en enkelt dag. Det sker aldrig mere.
Sagen er nok også den at han ikke bare var sød, det var sådan ret vemodigt at sige farvel, for os begge to. Festen vi var til var folk som jeg så ikke er i familie med, og folk som min kæreste ikke omgås, og hvor jeg selv kun omgås med en lille håndfuld af dem. Så der er ikke sådan chance for at blive "afsløret" i hvad der skete den nat. Men der hvor vi var, var det slet ingen hemmelighed, vi var lidt tilbageholdende der om aftenen, men om morgenen da vi skulle hver til sit kyssede vi bar ehinanden farvel og gav et kram efter tingene var pakket, sådan ret "offentligt" det var meget mærkeligt, men slet ikke akavet..... Men dumt dumt dumt, jeg ved det godt.
Lige nu er jeg simpelthen bare så forvirret altså, og jeg var ikke engang fuld, jeg var helt ædru (drak 3 pilsnere over hele aftenen)
Årh det er sgu svært at forklare altså. Men havde jeg nu været single, så havde jeg sikket prøvet ham af. nu e der bare så meget der skal tænkes igennem, og jeg er ikke engang sikker på at det er fordi jeg vil se ham den nye, Det var bare så fantastisk dejligt, og jeg er sikker på han mener det samme.
Men jeg skal bare tage den helt rigtige beslutning, jeg har jo ikke "råd" til at fortryde det. Og jeg ville hae mig selv inderligt hvis jeg tog en beslutning og senere fortrød den, uanset hvad beslutningen bliver.
Jeg er så bange for at sidde som 60 årig og tænke fuck, hvorfor stoppede jeg ikke bare da jeg kunne og havde tid. Men jeg vil heller ikke sidde omvendt og tænke, pis det var en dårlig beslutning....