hva skal man gøre når man har en følelses kold mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Ansemusen

HVIS han skal kunne ændre sig, så er parterapi nok eneste løsning som jeg ser det, selvom det stadig ingen garanti er! Han skal være villig til det og så er der jo desværre nogle mennesker med psykopatiske træk som manglende empati, som desværre ikke kan ændre sig, da det sidder så dybt i dem!

Uanset hvad så kan jeg læse udfra det du skriver, at du har det rigtig rigtig skidt! Du er bange for at skulle stå alene med tre børn og sikkert også bange for at fortryde di valg, for hvis nu han kunne ændre sig osv. Alle disse tanker som man nu har når man sidder i din situation! Ingen herinde kan fortælle dig hvad du skal gøre, men du bliver ødelagt hvis du bliver i forholdet som det er nu! Det er grænser for hvad man kan klare! Du skriver også mellem linierne at du ikke er det menneske du plejede at være før i tiden, og når man sådan bliver ændret langsomt over tid pga. et andet menneske, så er det rigtig farligt! For man ser det måske ikke og pludselig har det bare gjort alt for meget ondt!

Jeg håber virkelig du tager den rigtige beslutning og ikke accepterer at tingene fortsætter som nu!

Mange kram fra mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Blomst04

Anonym skriver:

hmm ja ved ik hvor jeg skal starte men er gravid og har i forvejen 2 piger, har været gift med min mand i 4 år,,, jeg har en mand som ikke kan udtrykke sig følelsesmæssigt, han kan ikke rose, komme med komplimanter el være kærlig nusse osv jeg kan lign en bunke lort med hullet t-shirts osv el have gjordt alt muligt ud af mig selv,, en gang var jeg til frisør og fik farvet mit hår fra kuld sort til latin blon,,, ikke så meget som et spørgsmål om jeg havde farvet hår el om det var grimt el pænt ingen respons overhovedt!!!!! skal lige nævnes jeg er hjemmegående og sørge for alt herhjemme inklusiv børn, os kvinder har brug for at vide at vi er gode til det vi gør men han kan simpelthen ikke så meget som fortælle mig om stegen smager godt,,, er bare så frustreret det eneste tidpunkt hvor han er bare en smule kærlig er under sex... kan det virkelig være rigtigt??? jeg føler mig som en husholderske aupair pige som kun er her for at sørge for ham og børnene, jeg har konfronteret ham på alle mulige tænkelige måder har endda smidt ham ud fordi han ikke har problemer med at kritisere míg hvis jeg laver små fejl så skal jeg høre for det resten af dagen,,, har mistet alt min selvtillid har brug for at føle mig begæret og som KVINDE!! han ved udmærket godt han er følelses kold har bedt ham om at ændre sig men han griner mig op i ansigtet og tager mig ikke seriøst han ved udmærket godt at jeg er så ked men han vil ikke ændre sig,, hva skal man gøre?? eller hvad ville i gøre i mit sted og er der nogebn af jer der har prøvet noget lign

Af alle de forhold jeg har haft er der kun et jeg virkelig har fortrudt og det var et forhold der minder om det du beskriver  de tre år med ham ser jeg som spild af tid og muligheder jeg vil hellere være alene end sammen med en mand der ikke viser nogen form for følelser  det er egentligt ligegyldigt om han så er vanvittig forelsked i mig hvis han ikke kan vise det eller sætte ord på det så er resultatet det samme som hvis han var ligeglad med mig .... det er det som der bliver smidt ud i verden der betyder noget  ens ord og handlinger der gøre hele forskellen       Blomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.