HVIS han skal kunne ændre sig, så er parterapi nok eneste løsning som jeg ser det, selvom det stadig ingen garanti er! Han skal være villig til det og så er der jo desværre nogle mennesker med psykopatiske træk som manglende empati, som desværre ikke kan ændre sig, da det sidder så dybt i dem!
Uanset hvad så kan jeg læse udfra det du skriver, at du har det rigtig rigtig skidt! Du er bange for at skulle stå alene med tre børn og sikkert også bange for at fortryde di valg, for hvis nu han kunne ændre sig osv. Alle disse tanker som man nu har når man sidder i din situation! Ingen herinde kan fortælle dig hvad du skal gøre, men du bliver ødelagt hvis du bliver i forholdet som det er nu! Det er grænser for hvad man kan klare! Du skriver også mellem linierne at du ikke er det menneske du plejede at være før i tiden, og når man sådan bliver ændret langsomt over tid pga. et andet menneske, så er det rigtig farligt! For man ser det måske ikke og pludselig har det bare gjort alt for meget ondt!
Jeg håber virkelig du tager den rigtige beslutning og ikke accepterer at tingene fortsætter som nu!
Mange kram fra mig!
Anmeld