Og ærligt talt er mit bud, at alle bonusbørn er glade for, at du ikke er deres bonusmor!
For måde du tænker om børn på lyder rædselsfuld.
En 8-årige pige er ikke rædselsfuld. Hendes opførsel og ageren er ikke i orden. Hendes morgenshow og opkald fra telefon er ikke i orden.
Men det slår mig mere som et resultatet af manglende opdragelse - far må virkelig på banen og mande sig op i opdragelsen! Søge noget hjælp ifht. søvn og igang med små skridt for at forlænge søvnen. Og med meget store skridt sætte tydelige rammer for hendes ageren. For at sikre trivsel i hele familien.
Men en pige på 8 år er altså ikke rædselsfuld.
Vh.
Sikke noget sludder, et barn kan da sagtens være rædselsfuld ligesåvel som voksne mennesker kan være det.
Når børn er rædselsfulde, skyldes det oftes dårlig opdragelse, hvilket man må sige, lyder som tilfældet her, men det kan jo heldigvis ændres.
Jeg har arbejdet som lærer i mange år, så har haft en del rædselsfulde børn under min vinge, og det kræver, at alle forældre inklusiv bonusforældre gør en indsats, hvis barnets opførsel skal forbedres inden barnet rammer teenagestadiet, da det så er for sent.
Anmeld
Citér