Tystys14 skriver:
Jeg er målløs over det første svar herinde og det faktum at nogen kan finde på at sætte likes på det.
Hvad fanden bilder i jer ind som forældre. At tvinge jeres børn på den måde. Jeg har læst meget og mange ting som jeg er uenig i, men den er tråd er den værste.
Har dit barn symptomer ja eller nej ? Hvis nej hvorfor synes du så det okay at udsætte dit barn for det ?
Medmindre de er syge og har det skidt, så det fuldstændig vanvittigt i min optik at teste børn.
Smid mig bare ud af baby hvis det nødvendigt. Men er målløs. Bliver jeg smidt ud, så står baby inde for noget jeg alligevel ikke vil være en del af.
Holdte min 2 årig fast. Han blev testet og resultatet kom tilbage.
Min barn har heller ikke huller i tænderne. Derfor bliver han stadig holdt fast og får børstet tænder.
Han har heller ikke symptomer på difteri eller andre børne sygdomme. Derfor bliver han stadig vaccineret.
Han har heller ikke symptomer på hungersnød, derfor bliver han stadig tvunget til at spise 3 gange om dagen.
Han synes bodystocking og gummistøvler er det fedeste outfit, derfor bliver han stadig tvunget i tøj når vi går ud..
Han synes også det er det fedeste at skrige højt, derfor bliver han stadig bedt om at tie stille.
Osv osv.
Anmeld
Citér