Der har i mange år været faldende børnetal, så dit argument med overbefolkning kan du ikke bruge til så meget, i hvertfald ikke i DK
Jeg er selv enebarn og synes simpelthen det er synd og egoistisk, jeg har altid savnet søskende, så derfor vidste jeg også at jeg ville have flere børn end gennemsnittet.
Jeg venter nu nr 4, formentlig bliver det den sidste, da jeg ikke ønsker at hverdagen kun går op i vasketøj og madlavning, men rent faktisk gerne vil bruge tiden på børnene.
Indtil videre virker det ikke som om de lider under det, de leger med hinanden, vi giver dem enetid, når de har behov, de har tre engagerede bedsteforældre som også gerne vil give dem enetid, de glæder sig til at de får en lillebror, såh for os er det, det rigtige for andre er det det rigtige at få et barn . Så længe man gør hvad man har overskud til, så får jeg altid ikke ondt i røven over hvor mange eller hvor lidt børn folk får.
Min kæreste er af en søskendeflok på 3 og har været glad for sine brødre og ville ikke undvære dem
Anmeld
Citér