Ej, Carina. Der er simpelthen INTET, der tyder på at covid-19 vaccine fører til øget risiko for senabort, dødfødsel eller påvirkning af fertilitet. Hvor har du det fra? - Det gad jeg i hvert fald godt se en (valid) kilde på.
Det er fint at være uenig om vaccine og fint at tage en diskussion om det, men så bør det sgu være en evidensbaseret diskussion og ikke en masse tilfældige påstande, der slynges ud...
Men du må gerne ryste på hovedet af mig - min svigerinde er i fertilitetsbehandlig , og lægen påpegede at risikoen kunne øges for moderkageløsning - og risiko for abort kunne stige samt at der var tidlige undersøgelser ang fertilitet og vaccine og især en vaccine var meget i søgelyset pga rapporter fra USA og Israel.
Men som han så sagde , så bestemte hun selv - om hun ville tage den inden behandling- de satte så behandling på standby i min 3 mdr .
Tænker der er gode grunde til at man ikke vil give den - at du ikke er enig er din gode ret.
Jeg vil bare så gerne vide om du har overvejet at du sætter dit barns helbred i fare? ( eller rettet risiko for at sætte dit barns helbred i fare )
Jeg kan godt forstå nogen er dødens ræd for corona - men når nu man ikke vil give den til gravide og ammende- hvorfor så ikke hvile i at lægerne har vurderet at risikoen for bivirkninger er større / værre end corona?
Hvis man ellers er sund og rask - og et bmi på 26 ... herregud ... det er jo ingenting .
Man giver jo vaccine videre til fostret - og hvem ved om de små organer kan klare det .
Jeg tænker det giver god mening ( især med tanke på hvor mange der fik det skidt af vaccine? ) at man lige tager det roligt , og afventer mere forskning i den man vaccinerer de grupper.
Og nej jeg er ikke imod vaccine- mine børn følger programmet- osv
Jeg er bare af den mening at kuren skal give mening- og vi skal ikke risikere at kuren slår flere ihjel end allerhøjest nødvendigt ( ej det lyder forkert ) men ja .
Tænker vi ved mere om bare et år . Også om det til den tid overhovedet giver mening at vaccinere alt med en puls- eller vi kan finde tilbage til de reelt sårbare.