Navne til trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Mca<3

Mebach skriver:

http://www.ugeskriftet.dk/LF/UFL/2009/39/pdf/VP11080572.pdf

Fantastisk at ugeskrift for læger har anvendt netop dit scanningsbillede.

Det var sgu da også et godt billede for søren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

Ja eller det hvide snit

og elektro chok..... kan vi finde på mere??

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

og elektro chok..... kan vi finde på mere??

Hi hi ,, Ej det sgu skræmmende at man kan kede sig så meget at man er nød til at oprette fake profil på en baby-side ..

Ville sgu da være sjovere på Dating el scor ,,,,  Kommer self . an på hva man er til   Skræmmende skræmmende ,,,

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

Hi hi ,, Ej det sgu skræmmende at man kan kede sig så meget at man er nød til at oprette fake profil på en baby-side ..

Ville sgu da være sjovere på Dating el scor ,,,,  Kommer self . an på hva man er til   Skræmmende skræmmende ,,,

haha.... ja han ville da heeeelt sikkert have masser af "succes" på scor med sin bil, lejlighed i London og alle de andre luksus ting han er i besiddelse af.... måske han skulle blive gigolo... hvis han altså kan få den op at stå  AHA.... JEG HAR DET!!!!! Han er sgu da impotent!!!

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

malou skriver:

haha.... ja han ville da heeeelt sikkert have masser af "succes" på scor med sin bil, lejlighed i London og alle de andre luksus ting han er i besiddelse af.... måske han skulle blive gigolo... hvis han altså kan få den op at stå  AHA.... JEG HAR DET!!!!! Han er sgu da impotent!!!

Jeg har lige tænkt længere ,,

Tænk hvis det egentlig er en syg kvinde der stod bag Zetas profil  

Anmeld

27. oktober 2009

Rasmine

Moar ,,, skriver:

Ja, det er jo set før, bla. på NB, hvor en unavngiven dame udgav sig for at være både det ene og det andet, hvorefter hendes barn døde.

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Moar ,,, skriver:

ja hans profil var sgu herre skummel... så du kan sagtens have ret....

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Mebach skriver:

Ja, det er jo set før, bla. på NB, hvor en unavngiven dame udgav sig for at være både det ene og det andet, hvorefter hendes barn døde.

WHAT???? ej ved du nu hvad.... folk er da ikke raske hvis de skriver sådan noget pis...

Anmeld

27. oktober 2009

Rasmine

malou skriver:

WHAT???? ej ved du nu hvad.... folk er da ikke raske hvis de skriver sådan noget pis...

Nu var jeg (heldigvis) ikke selv i gruppen, da det skete. Men har hørt en HEL DEL om det. Damen, som i øvrigt, findes på denne side, lagde billeder ind af sit årh så fine hus (som i øvrigt var et billede tyvstjålet fra nettet)

Desuden var der pics af "hende og manden", som i øvrigt var pics stjålet fra nettet (af nogle modeller)

Hun var jo en del af juligruppen, og ALLE i den gruppe var simpelthen helt oppe at køre over at barnet så "døde" (De var jo selv preggy, og hormonerne kørte bare rundt i kroppen)

De havde jo enormt ondt af damen, de stod jo selv for at skulle til at føde.

Så JA, de findes derude (og her på siden)

Historien er kæmpe lang, og jeg var som sagt selv ikke i gruppen, men synes da lige du skulle høre lidt om historien.

Anmeld

27. oktober 2009

malou

Mebach skriver:

Nu var jeg (heldigvis) ikke selv i gruppen, da det skete. Men har hørt en HEL DEL om det. Damen, som i øvrigt, findes på denne side, lagde billeder ind af sit årh så fine hus (som i øvrigt var et billede tyvstjålet fra nettet)

Desuden var der pics af "hende og manden", som i øvrigt var pics stjålet fra nettet (af nogle modeller)

Hun var jo en del af juligruppen, og ALLE i den gruppe var simpelthen helt oppe at køre over at barnet så "døde" (De var jo selv preggy, og hormonerne kørte bare rundt i kroppen)

De havde jo enormt ondt af damen, de stod jo selv for at skulle til at føde.

Så JA, de findes derude (og her på siden)

Historien er kæmpe lang, og jeg var som sagt selv ikke i gruppen, men synes da lige du skulle høre lidt om historien.

jeg er virkelig rystet.... findes den profil virkelig stadig herinde.... jeg er målløs!!!!! Håber hun skammer sig resten af sit liv!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.