Navne til trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

LinLin

Jeg ELSKER de bibelske drengenavne - ikke at jeg er specielt kristen, synes bare de er smukke!

Min egen søn hedder David (dansk udtale ;-) ) Så det vil jeg foreslå samme med Noah og Joshua

Er ikke så god til pigenavne - har ingen ide om hvad jeg skal kalde min, hvis det viser sig at være en pige! :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Diana...

Velkommen til denne side og tillykke med de 3 vidunder jeg tror du den første jeg har set her inde med trillinger hvor vidunderligt, håber vi kommer til at følge dig gennem din graviditet. 

Knus Diana

Anmeld

26. oktober 2009

Trillinger-i-sigte

Lige en besked med svar på det hele

Ja det var en kæmpe mundfuld at sluge til scanningen. Man regner med at få at vide at der er en sund baby derinde og ikke tre Det er jo ikke noget man lige hører hver dag og slet ikke ved en naturlig fødsel.

Med hensyn til navnene så er der jo en masse at vælge imellem. Amadeus synes jeg ligger en anelse for tæt på Amanda men Madison til en pige er også en af mine favoritter.. Jeg er også en del til de bibelske navne..

Tino og Malakias er begge navne jeg synes rigtig godt om, men er i tvivl om de er en anelse for specielle.

Indtil videre læner jeg til Tino, Malakias, Joshua og Noah. Til pigen er det måske Naomi, Liva, Brianna eller Gracie.

Min kæreste er sikker på at det bliver 2 drenge og 1 pige og har sat sig på navnene Bentley, Jakob Jr. og Gracie og der er drengenavnene bare ikke mig. Jeg er ikke til at der skal være 2 ved navn Jakob også har han ligesom noget med sin far de andre ikke har.

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Trillinger-i-sigte skriver:

Ja det var en kæmpe mundfuld at sluge til scanningen. Man regner med at få at vide at der er en sund baby derinde og ikke tre Det er jo ikke noget man lige hører hver dag og slet ikke ved en naturlig fødsel.

Med hensyn til navnene så er der jo en masse at vælge imellem. Amadeus synes jeg ligger en anelse for tæt på Amanda men Madison til en pige er også en af mine favoritter.. Jeg er også en del til de bibelske navne..

Tino og Malakias er begge navne jeg synes rigtig godt om, men er i tvivl om de er en anelse for specielle.

Indtil videre læner jeg til Tino, Malakias, Joshua og Noah. Til pigen er det måske Naomi, Liva, Brianna eller Gracie.

Min kæreste er sikker på at det bliver 2 drenge og 1 pige og har sat sig på navnene Bentley, Jakob Jr. og Gracie og der er drengenavnene bare ikke mig. Jeg er ikke til at der skal være 2 ved navn Jakob også har han ligesom noget med sin far de andre ikke har.

Tror du har meget ret i den med forskelsbehandlingen ift hvis en af ungerne deler navn med far..

uh.. håer altså at I får jordens nemmeste børn.. bliver allerede helt træt ved tanken, men min datter er også en ordentlig håndfuld.. men hvor er det bare stort og vildt.. mange gange tillykke..

Anmeld

26. oktober 2009

Trillinger-i-sigte

MoarN skriver:

Tror du har meget ret i den med forskelsbehandlingen ift hvis en af ungerne deler navn med far..

uh.. håer altså at I får jordens nemmeste børn.. bliver allerede helt træt ved tanken, men min datter er også en ordentlig håndfuld.. men hvor er det bare stort og vildt.. mange gange tillykke..

Haha ja kryds fingre for mig Jeg kan da kun være taknemmelig for at jeg har en masse søskende og familie som jeg kunne øve mig med. Min lillebror er 20 år yngre end mig

Ja det er lige præcis det jeg tænker på og jeg synes ikke om at der skal være forskel på dem på den måde. Vi snakkede også på at drengene kunne få Jakob som mellemnavn fordi det betyder så meget for ham.

Der jo flere små problemer når der er så mange som f.eks. hvilken barnevogn man skal vælge haha

Mange tak

Anmeld

26. oktober 2009

FrkT

Tænkte på om vi ikke må se et billede af din store mave? Jeg er lidt nysgerrig, for har aldrig set en trillingemave før

Anmeld

26. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Bently, Mercedez (staves?) og Joshua

Anmeld

27. oktober 2009

qp

FrkT skriver:

Tænkte på om vi ikke må se et billede af din store mave? Jeg er lidt nysgerrig, for har aldrig set en trillingemave før

Jaaaaaaaaaaaaaaaa skide go' idé.... jeg vil også gerne se et billede af din stooore mave, du må jo have mange liggende - kan jeg forestille mig....

Anmeld

27. oktober 2009

Trillinger-i-sigte

Da jeg nok er den største computer dummie har jeg ikke noget belly-billede lige nu men i kan da få et par scanningsbilleder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

Da jeg nok er den største computer dummie har jeg ikke noget belly-billede lige nu men i kan da få et par scanningsbilleder

Er det et scanningsbillede af dine trillinger ???

Er det normalt 3 eller 4D ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.