Navne til trillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.875 visninger
81 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Trillinger-i-sigte

Hej piger

Jeg er så heldig eller hvad man vil kalde det at jeg venter trillinger

Det vi så har som en udfordring er navnene. Vi har masser af navne eller jeg har hehe.. Jeg er meget til specielle navne, men så er det bare hvilke jeg skal vælge eller om det skal være noget helt andet. I må meget gerne komme med jeres mening, ideer og sammensætniger. Forældrene hedder Amanda og Jakob og min kæreste er amerikaner.

Dem jeg har er:

Tino

Noah

Lucas

Melias

Mikas

Malik

William

Joshua

Malakias

Miklas

Victor

Tobias

Elias

Villads

David (Engelsk udtale)

Piger:

Jessica

Jennifer

Naomi

Josephine

Isabella

Liva

Nicoline

Angelica

Brianna

Freya

Aimee

Chantal

Cindy

Gracie

Som i kan se er der en masse. Da vi regner med at flytte til USA næste år må det meget gerne være internationale navne og er også meget til de specielle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Maise

Trillinger-i-sigte skriver:

Hej piger

Det vi så har som en udfordring er navnene. Vi har masser af navne eller jeg har hehe.. Jeg er meget til specielle navne, men så er det bare hvilke jeg skal vælge eller om det skal være noget helt andet. I må meget gerne komme med jeres mening, ideer og sammensætniger. Forældrene hedder Amanda og Jakob og min kæreste er amerikaner.

Dem jeg har er:

Tino

Noah

Lucas

Melias

Mikas

Malik

William

Joshua

Malakias

Miklas

Victor

Tobias

Elias

Villads

David (Engelsk udtale)

Piger:

Jessica

Jennifer

Naomi

Josephine

Isabella

Liva

Nicoline

Angelica

Brianna

Freya

Aimee

Chantal

Cindy

Gracie

Som i kan se er der en masse. Da vi regner med at flytte til USA næste år må det meget gerne være internationale navne og er også meget til de specielle. 

Arthur og Alma kan bruges på dansk og engelsk. Jeg er selv til gamle navne, derfor disse. Og tillykke, hvor vildt med 3 stk - det er da bare lykken. Hvor langt er du henne?

kh Maise

Anmeld

25. oktober 2009

qp

Hej piger

Dem jeg har er:

Tino

Noah

Lucas

Melias

Mikas

Malik

William

Joshua

Malakias

Miklas

Victor

Tobias

Elias

Villads

David (Engelsk udtale)

Piger:

Jessica

Jennifer

Naomi

Josephine

Isabella

Liva

Nicoline

Angelica

Brianna

Freya

Aimee

Chantal

Cindy

Gracie

Jamen velkommen på siden.... kan se du er heeeelt ny og fra i dag ...  Siden må da være nem, at overskue siden du opretter tråd få minutter efter din bruger er oprettet, hvilket jo er skøønt...

Hvem er du?

Anmeld

26. oktober 2009

Betina88

Victor er et pænt navn .. Det er Mads og Phillip osse ..

Louise , Isabella og Gracie ka' jeg godt li' ..

Anmeld

26. oktober 2009

Trillinger-i-sigte

Maise skriver:

Arthur og Alma kan bruges på dansk og engelsk. Jeg er selv til gamle navne, derfor disse. Og tillykke, hvor vildt med 3 stk - det er da bare lykken. Hvor langt er du henne?

kh Maise

Ja Alma er da også et dejligt navn. Jeg tror ikke jeg er den kræsne mere min kæreste. Han er jo sikker på den ene af drengene skal hede Bentley efter bilmærket hehe.

Vi har fået at vide at der er to drenge og den sidste er de lidt i tvivl om så enten tre drenge eller to drenge og en pige hvilket jeg hælder mest til

Jeg har termin sidst i Januar, men med tre ved man aldrig hvad der sker..

Anmeld

26. oktober 2009

Trillinger-i-sigte

qp skriver:

Jamen velkommen på siden.... kan se du er heeeelt ny og fra i dag ...  Siden må da være nem, at overskue siden du opretter tråd få minutter efter din bruger er oprettet, hvilket jo er skøønt...

Hvem er du?

Jo tak. Jamen min kæreste og jeg surfede lidt rundt på siden og blev enige om at det måske var her vi skulle få hjælp med hensyn til vores navneproblem eftersom vores familier ikke er til meget hjælp

Ja hvem er jeg??

Jeg er 24 år og er igang med at læse til journalist eller min uddannelse er færdig cirka 20 dage efter min termin så jeg læser hjemme. Min kæreste er amerikaner og vi har derfor købt hus i en forstad. Ja hvad kan jeg ellers fortælle andet end at jeg nu er gravid og glæder mig utroligt meget men jeg får min sag for med tre små nye  

Anmeld

26. oktober 2009

Lise

Trillinger-i-sigte skriver:

Jeg er 24 år og er igang med at læse til journalist eller min uddannelse er færdig cirka 20 dage efter min termin så jeg læser hjemme. Min kæreste er amerikaner og vi har derfor købt hus i en forstad. Ja hvad kan jeg ellers fortælle andet end at jeg nu er gravid og glæder mig utroligt meget men jeg får min sag for med tre små nye  

Hej - og velkommen til

Jeg kan ikke hjælpe med navnene - jeg har svært ved at finde ét drengenavn

Men wauw - TRE børn på ÉN gang  Det er jo vildt. Har i helt selv lavet dem??? Altså, du ved..hjemmelavet? Som i naturlig undfangelse...

Lise

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

uhh... jeg legede med navnene:

Mila, Isabell og drenge navne: Amadeus, Milo (elsker det navn), Leonardo, Makya (indianer navn) og så Lucas som du selv skriver, syntes bare det er så smukt.. og ja så syntes jeg jo allerbedst om Nikita til pigenavn som jo er det jeg selv har valgt at kalde min datter...

Velkommen til siden..

Knuz fra Jane og hendes lille guldklump Nikita

Anmeld

26. oktober 2009

FrkT

Mine forslag ville umiddelbart være til hvis det er tre drenge:

David, Landon og Adrian.

Og hvis det er to drenge og en pige, så Madison til pigenavn og så to af de drengenavne jeg har skrevet foroven sammen med

Anmeld

26. oktober 2009

Lone Jakobsen

jamen et stort velkommen til siden. hvor må det være helt fantastisk at vente trillinger.

du får lige en serie af mine ynglings navne her:

Luka

Evan

Daniel

Isac

Zakarias

Alexander

Elian

Dian

Kian

William

af pige navne er jeg vild med:

Julia

Josephine

Emma

Simone

Mathilde

Matti

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.